skyhanb
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ya arkadaş Yıllardır nokia Kullanıcısıyım Eyvallah da ! sene bu telefonu bekledim tamam kamera vs güzelde uygulama konusunda İphone ile yarışamaz abi kimse atmasın şimdi Ovi de dandik oyunlar uygulamalar var haksızmıyım arkadaşlar ! Tel Şarjı normal kullanıyorum ekran ayarları yarıda vs şarjı bi gün bile zar zor aksam 8-9 gibi bitiyo :S Arada bazen Reset atıyo ben pek memnun değilim sırf nokia kullanıcısı oldugum için kötü değil ama uygulama vs konusunda yalan yani....
Sarji normal kullanimla bir gun bile gitmeyen ve ara sira reset atan bir Nokia N8 kesinlikle teknik sorunlu bir makinadir. Benim telefonum Ekran isigi ful, arkaplan resmi animasyonlu, titresim ve gorsel efectler acikken surekli wifiye bagliyken 2 gunu rahat cikartiyor, yatarken sarja koyuyorum.
Kendi kendine reset vb sorunlari hic yasamadim. Donma takilma vs hic yasamadim.
Uygulama konusunda yarisamasa bile Nokia servisleri ve Nokia N8 senin yazdigin tarzi haketmiyor. Bir ara Cem Yilmaz filimlerinde cok kufur var, cocuklar kotu sozler ogreniyorlar filimlerinden diyenlere film olmamis, peki cocuk olmus mu diye cevap vermisti... Simdi o geldi birden aklima senin yazilarini ve yazim tarzini okuyunca...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?