n8 social network problemi???ozgur abi derdime bi care bulurmusun???

  • 7 Kasım 2010
  • 3655 Okunma
  • 25 Cevap

0/5, 0 Oy
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ozgur abi ve diger n8 kullanan arkadaslar.aleti yaklasik 2 haftadadan falzdir kulaniyorum.Hic bi problem yok super.sadece gecenlerde nokia social surum guncellemesi gerkiyo dedi yaptim ondan sonra ana ekrandaki social widget ina tikladigimda girmiyo abi,ama arkadasimlarimin tweetlerini falan update ediyo.apps lere girdigimde ordada yok.silinmis.fabrika ayarlarina geri don dedim yine ayni.ovidede yok herlade.o kadar super bi program deil ama yinede hem face and tweeter bi arada bakabilyoduk.bi bilgisi olan varsa yardimi olursa sevinirm.Bide nokia su hd oyun cesitlilgini artirsin artik,telefon yayginlasiyo ama ovi hala yerinde sayiyo:)
     


    Yazan: rizabakir
  2. Bu linkten programi indir ve yeniden kurmayi dene...

    Insallah bir ise yarar...

    http://www.speedyshare.com/files/24943353/SocialUpdateN8.zip
     
  3. buyuksun ozgur abi abi duzeldi update ten sonra.tesekkurler
     
  4. O senin buyuklugun, faydali olduysa ne mutlu...
    Saygi ve sevgiler :)
     
  5. özgür abi sen bu n8 içözmüssün yha
     
  6. waaay özgür hoca dailymobile sağolsun diyosun yani! :D
    yardımı kest hacı :D
     
  7. Valla bu yardimi yaparken aklimda hep sen vardin cenewar...
     
  8. :D büyük başkan! n8ciler seni izliyoruz! yaw başka dailymobile gibi forumlar var mı? sen bilirsin?
     
  9. Ne yaptin, ne baskani...

    Ben asil senin sunum nasil gecti onu merak ediyorum, sen bir ara beni utandirma N8 falan demistin diye hatirliyorum, sunumu bilgisayarla degil N8 ile yapacaktin o ne oldu?
     
  10. haa onu süperkulade hallettik hocam, biraz artistlik bir vaziyet aldı şova dönüştü falan ama çok iyidi. sadece sunumun sonunda kısa bi video izletecektim o sırada tüm galerinin açılması komik bir durum ortaya çıkardı ama olsun :D olur böle vakalar, hepimiz genciz... :D

    --------------- Ekleme ---------------

    bir de başkanım bu socially programının güncellemesi çıkmış support fb messages diyor bu yeni bişey değil heralde... yanılıyormuyum?
    ayrıca bu forumda qt bilen var mı? yada ben öğrenmek istiyorum nereden nasıl başlasam bu işe? yoksa bu yaşta başlanmaz da çokmu geç kaldım
     
  11. ozgur abi bisey daha sorucam.bu internetten dizi izlemek istedigim zaman video hemen doluyo ses da var ama goruntu donuyo.Acaba dedim hd ondanmi diger siteleri deneyim(hd olup olmadiklarini bilmiyorum bu arada)onlardada ayni sorun var.Eger sorun Hd olusundan kaynaklaniyosa bildiginiz herhangi bi dizi fil sitesi varmi n8 den rahatlikla izlenebilen.tskler
     
  12. youtubedan züperkulade her diziyi izlersin hacı. diziporttan da izliyorum ben sorunsuz. fb videoları donuyo bazen hd ise şayet. net hızından da kaynaklanıyo olabilir
     
  13. Burada açılmış konu ile ilgili bir problemim bulunmaktadır.Şöyleki;

    n8 modelli telefonumdan Sosyal paylaşım programına tıkladıktan sonra ''bağlanıyor'' ibaresi çıkıyor fakat ne kadar zaman geçerse geçsin bir türlü bağlanamıyor.neden kaynaklanıyor olabilir sizce?
     
  14. özgür hoca benim n8 de sosyal ağ güncellemesinden sonra you tube videolarını açmıyo bide başka yerden video izlerken videoyu kaydediyo aynı andda bunla ilgili bi bilgin var mı bi yerde yanlış ayar mı yaptım bilgilendirirsen beni çok mutlu etmiş olursun şimdiden teşekkürler
     
  15. kardesim genelinizin bildigi gibi ben Cin Halk Cumhuriyeti'nde ikamet ediyorum ve youtube, facebook gibi uygulamalar burda siddetli sekilde yasakli, o ayarla bur ayarlar vs vs dns proxy bana misin demiyor, biz cozum buldukca adamlar aninda kilitliyorlar, nasil bir filtre ile takip ediyorlarsa artik... o yuzden youtube vb sorunlarla avrupa ya da amerika'da ikamet eden diger arkadaslar cozum ureteceklerdir, siz forumu takip etmeye devam edin...

    cenewar88 arkadasimiz bir cikis yolu gosterir diye bekliyorum ben de :)
     
  16. Youtube opera ile sorunsuz çalışıyor bende Opera ile dene
     
  17. Peki benim problemim ile ilgili her hangi bir fikri yada görüşü olan yokmu? ben aslında bu konuda özellikle sizden yardım bekliyordum ;) ''özgürr''
     
  18. bendede aynı sorun var malesef nokıa hesap dıor altta baglanmaya calısıyor baglanmıyor ıptal dıorum ovı hesap acmadan bu proyu kullanamazsınız dıor
     
  19. hocam sosyal ağı kullanmak için önce ovi hesabı açtırıyo onu yaptıktan sonra face yada twite giriyo bide youtube dan dün sabaha kdar video açılıodu türkiyede zaten youtube yasağı kalktı şimdi açıyorum youtube ama video açılmıyo hiç bilen biri varsa söyleyebilir mi diğer sitelerde video izleyebiliorum youtube dan olmuyo
     
  20. Bendeki bağlantı problemi anlayamadığım bir şekilde aniden çözüldü...Fakat şu anda ovi maps den bulunduğum yeri facebook tan paylaşma özelliği çalışmıyor...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
18/09/2018 - 22:07