n8 mi n9 mu? gitmek mi kalmak mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
pardon beyler kafa dalgındı :D şimdi yeniden okudum özür :)
 


punisher123

punisher123

Üye
Wp buglu yorumuda bugüne kadar gördüğüm en Sallamasyon yorum oldu :D
Onun dışında n9 Tasarım,arayüz olarak çok iyi ancak,Nokia öldürüp mezarına koydu.. değmez..
 

sataer

Üye
N9 a Android yükleniyor da ne oluyor . Gerekli olan şeyleri kullanamıyorsun . Wp yi de düşünme arkadaşım sen git S2 al bence. Wp nin daha ne olduğu belli değil dolu açığı var bug u var :)

eline almadığın sistemde ne bugu görmüşsün acaba sen? S2 de çalışan ics nin buglarını say önce sonra gel salla burda.
 

mesut1979

Üye
arkadas suan sana tavsiyem androidli bir telefon, wp suan icin erken daha bazi eksikleri var.
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Android felan alma arkadaş.
Normal bir kullanıcıyım-olmak istiyorum demişsin.

N9; Donanımsal ve yazılımsal olarak hızlı bir telefon
N9; Tasarımı Harika
N9; 8Mp Carl Zeiss lensli kamerası var
N9; Linux Meego işletim sistemi var.
N9; İnternet keyfin güzel olur ve hızlı olur. Html5 puanın yüksek. Firefox gibi tarayıcında olur.
N9; Touch facebookun var mesela. Geliştirilmesine bence gerekde yok. Bu haliyle bile güzel :)
Açık kaynaklı bi işletim sistemi nokia geliştirmese yazılımcılar geliştirir
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
Oyunla Fazla işim yok dediğine göre android i geç, N9 un sadece tasarımına 1000 tl veririm, bi de mümkünse bi mağazaya falan git bi 5 dk kullan telefonu, satın alman için yeterli olacaktır o 5 dk , N9 anlatilmaz yaşanır cinsinden bir cihazdır ;)
 
slant1111

slant1111

Üye
gitmek
 
mert41994

mert41994

Üye
Arayüz ve tasarım olarak MeeGo benim çok hoşuma gitti. Arkadaşların dediği gibi uygulama çılgınlığın yok ise al. Ama o telefona Android atılıyor diye biliyorum. O kadar paraya değmez belki ama bi extra 200 falan olsa durma derim
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
video izleyecem falan diyorsun n9'la sadece izlersin n8 ile aynı zamanda çekersin bile bence değmez çok sade bir telefon tasarımı iyi ama ona laf yok bence s2 falan değil fiyatlarını bilmiyorum şuan ama bütçeyi biraz zorla s3'e bak derim :)
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
video izleyecem falan diyorsun n9'la sadece izlersin n8 ile aynı zamanda çekersin bile bence değmez çok sade bir telefon tasarımı iyi ama ona laf yok bence s2 falan değil fiyatlarını bilmiyorum şuan ama bütçeyi biraz zorla s3'e bak derim :)
S3 alcağıma iphone iphone alcağıma lumia 900 alırım
 

trontr

Üye
sakın wp alma derimi

- - - Eklendi - - -

S3 alcağıma iphone iphone alcağıma lumia 900 alırım

yok artık!! İnternete bi yazın bakalım nokianın wpli telefonlarının kötü yanları diye okumaktan sıkıldım o yazıyı. En basitinden ringtone bile atamıosun. Bilgisayara flash bellek niyetine bağlayamıyorsun. İtunes gibi bir program şart koşuluyor yine (zune).

- - - Eklendi - - -

http://www.n8fanclub.com/2012/05/101-reasons-and-facts-why-not-to-buy.html?m=1

şunu bi okuyun ingilizceniz varsa o zaman nokianın bittiğinü anlarsınız

- - - Eklendi - - -

http://www.n8fanclub.com/2012/05/101-reasons-and-facts-why-not-to-buy.html?m=1

şunu bi okuyun ingilizceniz varsa o zaman nokianın bittiğinü anlarsınız
 
man20

man20

Üye
İnternete bi yazın bakalım nokianın wpli telefonlarının kötü yanları diye okumaktan sıkıldım o yazıyı. En basitinden ringtone bile atamıosun. Bilgisayara flash bellek niyetine bağlayamıyorsun. İtunes gibi bir program şart koşuluyor yine (zune).
http://www.n8fanclub.com/2012/05/101-reasons-and-facts-why-not-to-buy.html?m=1
şunu bi okuyun ingilizceniz varsa o zaman nokianın bittiğinü anlarsınız
tatlım onlar ilerde düzeltilir.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Sakin s2 alma oyun oynayamazsın çok ısınıyor.bence sen 3 ay falan belle wp8 tel al
 

trontr

Üye
tatlım onlar ilerde düzeltilir.

o zaman ilerde alsın. Düzeltilecek diye sinir stress olup beklemekten iyidir. Anna gelecek belle gelecek diye bile düşünürken sorun yokken ortada, sorun varken hiç çekilmez beklemek.
 

sataer

Üye
stress olmana gerek yok zune olmadan da netten dinlediğin şarkıları ringtone yapabilme imkanın var.. Ben bu zamana kadar kullandığım her cihazı suite modunda bağladım suite mpdda da flash disk olarak kullanabiliyorsun flash disk yapıp napıcaksınız anlamış değilim. Marketi kurcalamadan haberlere bakmadan o olmuyor bu olmuyor atın tutun anca
 

trontr

Üye
telefon kapalıyken alarm çalmıyor. Kapalıyken şarj edilemiyor. Böyle saçma mühendislik hatalarıyla çıkan bir telefonu almam kusura bakma. Kimseye de tavsiye etmem. Bu sorunlar da yazılımla çözülmez. Tamamen lumia serisinin rezilliğidir. Ben de sevinmiştim nokia ve windows harika olur diye ama bu seri olmadı. Kısmet diğer serilere
 
man20

man20

Üye
telefon kapalıyken alarm çalmıyor. Kapalıyken şarj edilemiyor. Böyle saçma mühendislik hatalarıyla çıkan bir telefonu almam kusura bakma. Kimseye de tavsiye etmem. Bu sorunlar da yazılımla çözülmez. Tamamen lumia serisinin rezilliğidir. Ben de sevinmiştim nokia ve windows harika olur diye ama bu seri olmadı. Kısmet diğer serilere
tatlım noluyor seni baya asabi gördüm. Bu ne hırçınlıktır böyle. canım biraz sakin ol. Son söylediklerinde haklısın ama wp8 li lumialarda bu küçük sorunlar düzelir. Bencede biraz beklesin ve o telefonları alsın. Şu anki lumiaları almasın.
 

trontr

Üye
tatlım noluyor seni baya asabi gördüm. Bu ne hırçınlıktır böyle. canım biraz sakin ol. Son söylediklerinde haklısın ama wp8 li lumialarda bu küçük sorunlar düzelir. Bencede biraz beklesin ve o telefonları alsın. Şu anki lumiaları almasın.

benim hırçınlığım size değil nokiaya aslında. O kadar bekledik çıkardığı telefonalara bak. Bu konuda konuşurken ister istemez biraz sinirleniyorum kusura bakmayın.
 
man20

man20

Üye
benim hırçınlığım size değil nokiaya aslında. O kadar bekledik çıkardığı telefonalara bak. Bu konuda konuşurken ister istemez biraz sinirleniyorum kusura bakmayın.
ayyy kıyamam. tamam tamam takma kafana :)
 
klongs

klongs

Üye
bence n8 de kal yazık 350 tlne n9 alınmaz artık oyun yok uygulama yok destek yok ha dersen ben zenginim param bol o zaman al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt