n8 mi n9 mu? gitmek mi kalmak mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İncİnat

İncİnat

Üye
bu ikisi arasında kaldıysan kesinlikle n9 ama eger baska telefon da düşünürsen androidli cihazlara bakmalısın :oke:
 


sek07

Üye
    Konu Sahibi
n9 hoşta çok cabuk sıkar o beni :/ tema bile yok ya da ben bulamadım :S

- - - Eklendi - - -

herkese teşşekkür
 
saynesim

saynesim

Üye
arkadaşlar cevap yazan arkadaşlar hepsi androidci galiba ben nokianın ölüsünü androide değiştirmem
 

sek07

Üye
    Konu Sahibi
android şarj sorunu halletmedikten sonra asla :) geçmem elimde adaptörle dolaşmak istemiyorum
 

sek07

Üye
    Konu Sahibi
tamm konuyu kilitletmeyin :)
 
man20

man20

Üye
tamm konuyu kilitletmeyin :)
tatlım kilitlenmemesi için bi sebep mi var? sorunun cevabını fazlasıyla aldın ve gördüm ki işinde bitmiş ve kararınıda vermişsin. yani konu :locked:
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Al bi s2 n9 aokadar para verilirmi ...
 
15097

15097

Üye
arkadaşlar cevap yazan arkadaşlar hepsi androidci galiba ben nokianın ölüsünü androide değiştirmem
yaw o halde n9 al :) merak etme yakında çıkar sanırım tema oyun uygulama falan :hmmm
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Andoridli telefonlar sarjı çabuk mu yiyor. :) Nokia heralde 1 haftada bitiriyor şarjı. Arkadaşlar bazen atıyorsunuz gibi geldi. Ben Htc One S ve Nokia C7 kullanıyorum. Nokia C7 2 Gün Htc One S de 2 gün gidiyor. İkisine aynı eşit kullandığım halde. Ben bir fark göremedim. Arkadaşta SGS2 var oda aynı, Kuzen de SGS var oda aynı. Yeğenimde Sony Ericson Arc S var oda aynı. Ben bir fark göremedim. Gördüğüm tek şey Nokia Gelecekte Şüphe uyandırıyor ve çokta tutarsız. Artı olarak Ben Androidci değilim Çünkü İlk androidli telefonum HTC One S, Onu da yeni getirtdim yurtdışından. Fakat Telefonmuş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt