Node
Üye
Telefon dedin mi NOKIA. Başkasını tanımam.
Ustam iphone 4 hd video cekmiyo belki yazılımla mazılımla hd diye cevirebilir ama orjinali hd video çekmiyo iphone da 1ghz işlemci varda ne oluyo oyun oynamaktan başka bir işe yaramıyoki internetsiz hiç bir işe yaramaz çoğu uygulamaları paralı ve deneme sürümü ayrıca teli bir modem olarak kullanalım dedik birde bi bi baktım öle bi özelliği yok yuh dedim modem olrak tanıtman için bi dünya angaryayla ugrasman gerekiyoki iphone 4 için henüz o angaryalar çıkmış değil apple adam olsaydı zamanında microsoftu geçebilirdi apple microsofttan öncede vardı ama en başından beri tekelleşme cabası bu hale getirdi şuan satıyo gösteriş meraklıları ve iyi reklamlar sayesindeben iphone 4 derim. Çünkü n8 onca donanıma rağmen işlemcisi eksik bırakılmış.
Bir firma nasıl amiral gemisi olarak tanıttığı bunca özellik barındıran bir telefona 680mhz lik bir işlemci koyar.
Bir arkadaş iphone 4 ün hd video çekmediğini söylemiş ve yanlış bilgi vermiş. HD video kayıt özelliği mevcut.
N8 in türkçe inceleme vidoları var incele derim. İşlemci eksikliğinden de bahsediliyo.
nexus s daha iyi iksinden de
Ustam iphone 4 hd video cekmiyo belki yazılımla mazılımla hd diye cevirebilir ama orjinali hd video çekmiyo iphone da 1ghz işlemci varda ne oluyo oyun oynamaktan başka bir işe yaramıyoki internetsiz hiç bir işe yaramaz çoğu uygulamaları paralı ve deneme sürümü ayrıca teli bir modem olarak kullanalım dedik birde bi bi baktım öle bi özelliği yok yuh dedim modem olrak tanıtman için bi dünya angaryayla ugrasman gerekiyoki iphone 4 için henüz o angaryalar çıkmış değil apple adam olsaydı zamanında microsoftu geçebilirdi apple microsofttan öncede vardı ama en başından beri tekelleşme cabası bu hale getirdi şuan satıyo gösteriş meraklıları ve iyi reklamlar sayesinde
12.1 mp kamera
720p video kayıp
xenon flaş ( keşke led flaşta olsaydı video için uzun süre yanamıyor sadece bir kere patlıyor)
otg ile klavye ve mause bağlayabiliyorsun
HDMI plazma ekran tv ye telefonu bağlıyabiliyorsun
FM verici ile arabaya şarkı aktarım dinliyebiliyorsun
modem olarak kullanabiliyorsun
dolby digital ses sistemi ile 5+1 kullanabiliyorsun
ve en önemlisi TELEFON OLARAK KULLANABİLİYORSUN
Orjinal HD çekmiyo ne demek anlamadım.Ama internette araştır iphone4 HD video diye birsürü 720p olarak video çekim örnekleri bulursun.
640x480 videoyu yazılımla çözünürlüğünü yükseltebiliyormuyuz ki yazılımla iphone 4 hd çeksin. Özellikleri arasında hd video var örnek çekimleri de var. Neden "çekmiyo" ya da klasik bir kötüleyici cevap olarak "çekiyo ama orjinal hd değil" gibi cevaplar oluyo anlamadım.Orjinal hd diye birşey yok. Ya hd dir. dikey 720p ya hd dikey 1080p. çekiyosa çekiyodur. Hatta iphone 4 le n8 in ikisininde çektikleri videoları karşılaştırmışlar. Bu karşılaştırmaların sonucu n8 in video çekim kalitesi daha iyi ama yinede ben iphone 4 derim.
iphone 4 ü bir tek fiyatı yüzünden tutmuyorum. Para sorun değilse iphone 4
İşlemci yanlızca oyunda değil internette veya çalıştırdığın tüm programlarda işe yarıyor.
Birde şu var symbian 3 ün de eksikliklerini inceleme videolarında görebilirsiniz. Bu fiyat aralığında wave, htc desire, flash sorun değilse galaxy s bile alınabilir. Ama n8 i yine tercih etmem.
Telefon denince akla ilk nokia gelebilir. Telefon denince nokia 1 numara gibi anlayışla da telefon alınmaz hele ki bu paralara.
flaş sorun değilse galaxy s demişsin. Bildiğim kadarıyla android 2.3 ile flaş da gelecekmis. (ne kadar doğru bilmiyorum)
gelecekti en son bende öyle biliyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?