n8 için kulaklık alacağım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
n8 için kulaklık alacağım
kaliteli bışey istiyorum basları yuksek olmalı en fazla 50 tl verebılirim önerdiğiniz modelleri nerede bulabilirim söylersenız iyı olur bide fiyatları mümkünse kutudan çıkan kulaklığı kaybettım
 


Uruloki

Uruloki

Üye
eğer orjinal kulaklıklarını seviyorsan onları alabilirsin yok eğer istemezsen philips e bak jvc ye bak(belki pahalı olabilir fiyatları tam bilmiyorum) spny e bak
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
yok orjinal almayacağım teknosa gıbı mağzalardan alacağim varsa
 
cyber

cyber

Üye
wh 701 e ne dersin
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Sennheiser cx200 ya da 170 filan bak.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
adam en fazla 50 tl diyor sen sennheiser diyorsun
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Fiyat bilmeden konuşma. Araştırıp söylüyorum. Bana 30 tl'ye sennheiser olmaz demiştin. MX80'i 18 tlye aldım Bimexten. Bakmışken diğerlerinede baktım.. Gayet güzel Cx200 50 tl idi.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
kulak içi bulsana bir tane bana o fiyata
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Mx80 dedik ya... En basitinden hem kaiteli hem ucuz..
Mx170 26 tl mesela..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bu arada kulakiçi yani silikonlu baktığını farz ederek şunları tavsiye ediyorum @CorbyW ilk linktekinin frekans aralığına bak





kulakiçi değil ama iyi bir sesi var



devamı az sonra


----------Eklendi @ 14:50:51 ---------- Yazıldı @ 14:49:11 ----------

ya sen o konuda kulakiçi istiyorum silikonlu yani o tür filan demedin mi yoksa dolu model var öyle akg nın bile o tür kulaklığı var 33 liraya filan
 
CorbyW

CorbyW

Üye
bu arada kulakiçi yani silikonlu baktığını farz ederek şunları tavsiye ediyorum @CorbyW ilk linktekinin frekans aralığına bak





kulakiçi değil ama iyi bir sesi var



devamı az sonra

Frekans aralığının o denli geniş olması neyi değiştirebilir ki. Sonuçta kulaklık ne kadar 13 Hz ses çıkarsa kulak onu duymayacaktır.. 20Hz-20kHz a rası tercihimdir..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Frekans aralığının o denli geniş olması neyi değiştirebilir ki. Sonuçta kulaklık ne kadar 13 Hz ses çıkarsa kulak onu duymayacaktır.. 20Hz-20kHz a rası tercihimdir..

bir şey değiştiriyor ki adamlar öyle yapıyor hatta bir tane hatırlıyorum 18-32000 arası
 
legend5858

legend5858

Üye
Arkadaş haklı frekans aralığı ne kadar çok olursa ses kalitesi o denli güzel olur.İstersen dene al birtane frekans aralığı düşük olan ile fazla olanı :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
anlatamıyorum ki
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar öneriler ne ?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
gördün mi ilk sayfadakileri ayrıca teknosadan bakıp diyorum ve kulak içi yani silikonlu modelleri yazıyorum onlars baktıysan başkada bakayım
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
gördum kulak içi kulaklık istiyorum bassları yuksek olmalı ama vurdummu beynım hoplasın öyle 2 3 gunde bozulursa isımız var
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Ya havle... Ben mi anlatamıyorum anlamadım ki? Bir kulaklığın 20Hz-20Khz olması yeterlidir. 32Khz kulaklık olsa ne yazar insan kulağı 20kHz sonrasını duyamaz ki. Hayır kendimi geçtim,kanıtlanmış şeyede karşı geliyorsunuz..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bu ne o zaman iyi oku

 
CorbyW

CorbyW

Üye
Okudu,okudum. Ama hala şunu söylemeliyim ki sen 20-32000Hz'lik bir kulaklık aldın diyelim. Kulaklık 20.001Hz'lik ses dalgası yaysa sen bunu duyamazsın. En üst sınr 20.000Hz'tir insan kulağı için. Bana inanmıyorsan google'da araştır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt