N8 HD Video Performans Test [Maxi Test Tim - MTT]

    Konu Sahibi
N8 HD Video Performans Test [Maxi Test Tim - MTT]
Videoyu Maxicep adına özel olarak çektim upload ettim..
Ve şunu farkettimki Maxicepin bir test-inceleme grubu yok bende şuan burada bir grup kurmuş bulunuyorum kendi çapımda. Hemen bir isim düşündüm aklıma bir kaç tane geldi

Maxi İnceleme Tim [MİT]
Maxi İnceleme Ekibi [MİE]

Bu ikisi bana pek sıcak gelmedi sonra bunu buldum ve beğendim..

Maxi Test Tim [MTT]

Bence budur... Bundan sonra elime bir ürün geçtiğinde testini yapıp MTT olarak paylaşıp her gün güçlenen Maxicep'e elimden geldiğince değer katacağım..

Şimdilik amator olarak çektim daha sonra illaki kendimizi geliştirip daha güzel ve milyonlara hitap eden klipler çekeriz allahın izniyle...
Maxicep'in inceleme bölümünün temellerini bu ilk konuyla atmış bulunuyoruz hayırlısı diyelim
Sizi N8'in cam gibi video kaydı ile başbaşa bırakıyorum...



Video Bilgileri

-----Video-----
Dosya Boyutu : 173 MiB
Süre : 1dk 59sn
Çekim Tarihi :2011-06-05 14:21:35
Bit rate : 12.1 Mbps
Genişlik : 1 280 pixels
Yükseklik : 720 pixels
Ekran Formatı : 16:9


-----Ses-----

Süre : 1dk 59sn
Bit rate : 128 Kbps
Kanal : 2 kanal
Kanal Pozisyonu : Front: L R
Dosya Boyutu : 1.83 MiB





=================================================

EKLEME

bu videoyu listemdeki herkese yolladım nokialısı samsunglusu htclisi iphonelusu...
çünkü bu sayfada çektiğim videonun yanısıra maxicep hakkında gerçekten çok önemli bir öneri-fikir beyan etmiş bulunmaktayım ve bundan herkesi haberdar etmek istedim

yönetimde kabul ederse maxicebin artık MAXİ TEST TİM [MTT] adında bir inceleme tanıtma ekibi kurulmuş bulunuyor.
Ekip kimmi? bugün temellerini atan ben yarın bu şekilde yardımcı olmak paylaşım yapmak isteyip inceleme videosu çekecek başka bir arkadaşım..
zaman içinde bu çalışmada illa birileri yer alacaktır şimdilik amatorüz zamanla daha iyi olacaktır..

söyleyeceklerim bunlardı...
şimdiden hayırlı olsun

 
Tepkiler: frk uzn, mehmetali16, " Tehlike " ve 36 diğerleri
Teşekkürler,bayada güzel olmuş.kamera performansına gelince ben çok iyi buluyorum
 
Tepkiler: Kurtuluş40
    Konu Sahibi
Aslında dahada iyi olabilirdi ama güneşe dönük çektim izlediğiniz gibi güneş zaten kavuruyor gözümüü açamıyorum güneşten farkettiyseniz diğer türlü yüzüm karanlık çıkıyor bırak telefonu kendi gözünle karşındakine bakamıyorsunki güneşten

bir dahaki daha profesyonel olur
 

_ardaa

Üye
güzel düşünmüşsün zamanla sana katılanlar olacaktır, bu arada video kalitesi beklendiği gibi gayet güzel çift mikrofon olayına değinmen ve örnekle göstermen gayet iyi olmuş.
 
su çift mikrofon süper bişi zaten
 

_ardaa

Üye
yeri gelmişken n8'de aktif gürültü azaltma var mı yok mu gibi sorulara bir nevi cevapta olmuş oldu bence, bu arada hiç 24 yaşında göstermiyorsun
 
    Konu Sahibi
ben konuşmamı bitirip sustuğum sıralarda bizden 50-80 metre uzaklıktaki panayır alanından gelen çocuk seslerini iyi dinleyin n8 taaaaa nerden sesleri kayda almış.. özellikle dinleyin!

evet yaşımı hiç göstermem (stres yok - arada sporumuda yaparım - ultra sağlıklı beslenirim - sağlığıma çok düşkünümdür]
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Güzel çekim olmuş, Kamerada hakkını veriyor bunuda kanıtlamış oldun.

güneşten gözlerini açamamışsın yahu
 
Güzel ve açıklayıcı bi video olmuş devamını bekliyoruz
 
    Konu Sahibi
ilk mesaja duyuru olarak ekleme yapılmıştır!!
 

Emre-45

Üye
guzel olmus tesekkurler
 

pRime.

Üye
Çok güzel, başarılı. Tebrik ettim.
 

Utku

Üye
sonu süpermiş
 
Güzel bir tanıtım olmuş , eline sağlık
Keşke N8 in kamera'dan başka diğer özelliklerinide gösterebilseydin
Mp3 çalma kalitesi , işletim sistemi vs.. vs..
Devamını bekliyoruz ,
Tekrar teşekkürler
 

emre2574

Üye
konu güzel dediklerine katılıyorum
 
maxi test tim'in hazırladığı test videolarını özel mesajla yolladığı kişi listesine dahil edilmek istiyorum efem ^^