N8 de facebook daki videoları izleyemiyorum...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
N8 de facebook daki videoları izleyemiyorum...!
Neden izleyemiyorum arkadaşlar... Hattım vodafone , hazır kart kullanıyorum ...
 


serkanet

Üye
çin annası yükledinmi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
pardon ama o nedir ? Birsey yuklemedim valla
 
  • Beğen
Tepkiler: SilentOne
SilentOne

SilentOne

Üye
çin annası tehlikeli bu arada diablos askerlik nezmn bitti yha :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
gecen hafta sali gùnù:) yardimci olsana :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SilentOne

serkanet

Üye
mağazadan adobe flash lite sürümünü yükle telefonuna yazılımda orjinal olarak yüklü ama eksik bişey olabilir opera kullanmıyorsan tabi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
operadan giriyorum net e :)
 

serkanet

Üye
operanın flash desteği henüz yoktur dostum :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
topluluklardan girmeyi dene :oke:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
topluluktan derken
 

serkanet

Üye
toplulukta zaten standart tarayıcıdan yönlendiriyor direk izleyemiyorsun en güzeli kendi web tarayıcısı fizzy e gir müzik dinleyebiliyorsan sorun yokturdur
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
tamam deneyecegim

----------Eklendi @ 03:02:00 ---------- Yazıldı @ 03:01:06 ----------

ama o nerede oluyor iste
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bahsettikleri sosyal aglar olabilir.. (social)Ben ilk defa duydum topluluklari telde turkcesi degilde ingilizcesi yaziyodu cunku.. Opera ile facebookda video izleyemezsin ama m.facebook.com da videoyu direk telefona kaydeder.. Ama sen indirmeden izleme istersen nokia web den yada bolt web tarayicisi ile direk izleyebilirsin.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
gecen hafta sali gùnù:) yardimci olsana :D

hacı soyle anlatem bütün s^3 işletim sistemli nokia telefonları anna güncellmesini bekliyoz ozmn faceden video izleyebilecez ozmn bir çok siteden filim izleyebilecez o güncelleme gelse bi


----------Eklendi @ 05:39:21 ---------- Yazıldı @ 05:38:22 ----------

ha sakın çin anna sı flen yükleme gümbürtüye gidebilir telefon artık bella flen beklersin normal güncelleme için
 

electroizm

Üye
operada video izleyemezsin flash desteği yoktur diğer tarayıcıları denemen lazım
 
Utku

Utku

Üye
kendi tarayıcısından gir:oke:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
kendi tarayicisindan nete girdigm zaman devamli donuyo ama arkadaslar , herhangi bir adreste olmam fark etmiyo
 
_ardaa

_ardaa

Üye
kendi tarayicisindan nete girdigm zaman devamli donuyo ama arkadaslar , herhangi bir adreste olmam fark etmiyo

Firmware versiyonu kaç? ana ekrandayken aramaya gir *#0000# yap versiyon eski mi acaba, pek başarılı olmasa bile yinede o kadar donmaz.

birde alternatif olarak colt browser deneyebilirsin, java tabanlıdır ama flash videolarda gayet başarılıdır.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
valla kanka ben anlamiyorum. Indirebilcegim bi link atar misin ? Telefondan giriyorum ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt