n8 bir özellik daha

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serkanet

Üye
    Konu Sahibi
n8 bir özellik daha
arkadaşlar kameradayken iki parmağınızla ekranın sağına doğru genişlettiğiniz ve küçülttüğünüz zaman geniş ekran 16:9 ve 4:3 arası hızlı geçiş yapabiliyorsunuz yeni dikkatimi çekti bilmeyen arkadaşlar için paylaşmak istedim
 
Biliyordum bunu 9 mp ile 12 mp arasında geçiş sağlıyor
 

serkanet

Üye
    Konu Sahibi
bilmeyen arkadaşlar için yararlı olacaktır
 

4:3 ken 16:9 yapmiyor

jokerin dedigi gibi 12 mpden 9a veya 9dan 12 mp e cikartiyor blmiordum ama smdi denedim
 

serkanet

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım zaten 9 mp nin en boy oranı 16:9 12 nin ki 4:3 geçiş yaptığın zaman bunlarda değişmiş olmuyormu
 

serkanet

Üye
    Konu Sahibi
bilmediğimiz çok şey var bakalım daha neler çıkacak
 
ya ben de sürekli yanlışlıkla oluyodu o geçişler kesin bi kısa yolu var bunun diyodum ama bi türlü bulamamıştım çok sağol
 

serkanet

Üye
    Konu Sahibi
rica ederiz arama ekranında * a basılı tutunca bluetoothun açılmasınıda bi yerden öğrenmiştim
 

accman

Üye
bizim telefonlarda da 6 mpden 8 mp'e geçiyor teşekkürler
 

Uruloki

Üye
tabi canım az değil 6 mp 12 düşünüldüğünde(ancak mp o kadar da etkili de değildir lens, optik boyutu vs. gibi şeyler de önemlidir)

ve ben bunu biliyordum da sizde biliyorsunuzdur diye hiç dememiştim
 

ss06

Üye
bu ozellik c7de bile war
 
nie bile demissinki diger telefonlar kotu mu(c6o1 & n8)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...