N8 Bi Sorun Daha

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Bi Sorun Daha
telefonda yükleme dosyaları bölümüne giriyorum hafıza taranıyor diyo ve öyle kalıyo bi türlü bitmiyo bu durum kapatıp açıyorum telefonu başka türlü düzelmiyo en son siteden bikaç oyun yükkledim ama büyük ihtimal guıtar rock tour 2 nin güncel sürümüyle alakalı

arada bi normale döndüğü oluyo hafıza taranıyo diyo ve bitiyo yüklencek dosya yok diyo
 
hmmm çok mu yükleme dosyası var telefonda kullanmadıkları sil
ve telefon hafıza kartındaki kullanmadığn greksiz klasörleride düzemle
 
    Konu Sahibi
pc ye bağlayıp bakmıştım sadece guıtar rock tour 2 vardı sildim yine aynıydı sonra düzelmeye başladı biraz gibi
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
selam
bendede aynisi oluyor kapatip acana kadar duzelmiyor.sizinki yine arada bir duzeliyormus benimki hic duzelmiyor.
 
    Konu Sahibi
nedendir bilmiyorum güncellemeyle gider belki
 
düzelir heralde bide telefonda vürüs olabilir
 

_ardaa

Üye
ram düşükse ve çok fazla uygulama yüklüyse öyle olur, telefonu yeniden başlat yada açık gereksiz uygulamaları kapat öyle dene.
 
Alıştık bu tip sorunlara artık
 
    Konu Sahibi
ram düşükse ve çok fazla uygulama yüklüyse öyle olur, telefonu yeniden başlat yada açık gereksiz uygulamaları kapat öyle dene.

10 tane uygulama 22 tane de oyun var çok mu sizce :S zaten hepsi kapalıyken oluyo bunlar ve her hafıza taranıyor dediğinde menü tuşu felan işe yaramıyo telefon öylece kalıyo telefonu kapatıp açmam gerekiyo sonuç yine aynı ancak bazen nadirende olsa bikaç dakikada hafıza taranıyor diyip gidiyo ve yükleme dosyası yok diyo bi dolu yükleme dosyası olsa anlarımda hiç yokki neden böyle oluyo
 

_ardaa

Üye
işletim sisteminde henüz ufak tefek sorunlar var ama şöyle yüklediğin bazı uygulama yada oyunlar sistem stabilitesini bozuyor bazen takılmalara neden oluyor, ama bu bir sorun değil, uygulama yöneticisinde hafıza taranıyor diyebilir çünkü işlem kaydı var daha önce yüklediğin uygulamaların kaydını tutuyor o yüzden hafızayı tarar ama hafızayı tararken telefon donmaz muhtemelen yüklediğin bir uygulama buna sebep oluyor.

bende 23 tane oyun 46 tane uygulama yüklü ama hiç sorun yok yüklediğin uygulamalardan kullanmadıklarını kaldır bence.
 
    Konu Sahibi
bilmiyorum bana guıtar rock tour 2 un güncel versiyonunu yükledim o sorun yaptı gibi geldi çünkü ben direk pc den oyunları vs yüklüyorum yükleme dosyasını telefona atmıyorum ama bu oyunu yüklerken yükleme dosyalarında duruyodu guıtar rock tour 2 ve yükleme dosyaları açılınca telefon takılıodu basamıodum dosyaya zor basıyodum

----------Eklendi @ 13:16:28 ---------- Yazıldı @ 13:15:05 ----------

sanırım sorun hafıza kartında çünkü ben çoğu oyunları yani %90 ı hafıza kartında yüklü hafıza kartını çıkarınca normale dönüyo

----------Eklendi @ 13:17:07 ---------- Yazıldı @ 13:16:28 ----------

ya sil diyosun ama bu kadarcık uygulama ve oyundan sorun yaratıyosa neye yarar bu telefon sende 2 katı yüklüymüş bişey olmuyomuş

----------Eklendi @ 13:23:15 ---------- Yazıldı @ 13:17:07 ----------

telefon sürümünü bidaha mı yüklesemki veya uygulama ve oyunları yığın hafızayamı yüklemeliyim telefon hafızasına zarar vermemek için hafıza kartına yüklüyodum
 

_ardaa

Üye
oyunları hafıza kartına kurmak daha mantıklı zaten herhangi bir sorunda kartı çıkartırsın, guitar rock 2 denemedim birşey diyemem ama belki uygulama yöneticisinde yüklenmedi olarak gözüküyordur.

son yüklediğin birkaç uygulamayı kaldır dahili hafızaya yükle, bende bütün oyunlar dahili hafızaya yüklü uygulamalar da hafıza kartı kullanmıyorum henüz sorun yaşamadım ne donma nede kilitlenme, taskman kullanarak sorun çıkaran uygulama yada process'i bulabilirsin.
 

_ardaa

Üye
uygulamalar da sistem araçlarında best taskman vardı galiba şimdi bulamadım, taskman telefonda herzaman bulunsun ve ana ev ekranında ekli olsun, beni bir defasında hard format atmaktan kurtarmıştı.
 
    Konu Sahibi
dostum taskman i yükledim tam sürüm değil ama sorunu nasıl çözcem bu programla

----------Eklendi @ 18:12:22 ---------- Yazıldı @ 17:50:32 ----------

aslında hafıza kartına müzik resim video atcaksın yığın hafızayada uygulama oyun kurcaksın çünkü güncelleme veya format olduğunda hafıza kartını etkilemiyo buda teli etkiliyo hafıza kartını bi biçimlendirmem gerekcek gibi
 

_ardaa

Üye
evet hard format yada soft format hafıza kartını etkilemez o yüzden haklısın uygulamalar dahili hafızaya yüklenmeli ama sorunlu uygulama olduğunda telefonu kilitlediğinde hafıza kartını çıkartırsın eğer oraya yüklersen.

biçimlendireceksen önce hafıza kartındaki uygulamaları yönetici ile kaldır yoksa biçimlendirsen bile telefon hafızasında karttaki oyun ve uygulamalar halen gözükecek bu da sana sorun çıkartır.
 
    Konu Sahibi
tamam çok teşekkürler

----------Eklendi @ 18:49:17 ---------- Yazıldı @ 18:41:39 ----------

ya bide hafıza kartına oyun yüklenmeside uzun sürüyo silmeside ayrıca oynanışta sorunlu oluyo kasabiliyo bazı oyunlar tabi hafıza kartının class ına bağlı ama benimki class 4 tü mesela bidaha asla uygulama oyun yüklemem hafıza kartına
 
dostum aynı sorun bendede var sanırım uygulamaları hafıza kartına yükledigimden oluyor.ama şuda var yükleme dosyalarında yüklenecek dosya yok.zaten orasıda benim işimede yaramıyoryüklü uygulamalara giriyorsa sorun yok demektir
 
    Konu Sahibi
olsn ya insan dert ediyo bende hafıza kartına yüklemekten oluyo diye düşndm ve hepsini silip biçmlendirdim şuan yığın hafızaya yüklüyorum tüm uygulama oyunları şuana kadar yükleme dosyaları bölümünde sorun yok sanırım hafıza kalitesiyle alakalı class 10 hafza kartım olsaydı banamısın demezdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...