etokap
Üye
N8 Beklenmedik bir hata oluştu :S
arkadaşlar N8 ile kamerayı kullanmak istediğimde başarısız oluyorum. Beklenmedik bir hata oluştu. Tel. tekrar başlatın. diye bir yazı çıkıyor. tekrar aç kapa yaptım gene aynı hatayı verdi, telefonu fabrika ayarlarına aldım gene aynı hatayı verdi, hatta tum verileri silerek fabrika ayarlarına yukledim gene aynı hatayı verdi. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim? Şehir dışında olduğumdan servise götüremiyorum faturası yanımda yok 



tam hatırlayamadım. senin durum aynen bu olmuş. neyse geçmiş olsun. kvk garantisiyse çok bekleyeceksin hatta bekleyeceğiz
neyse paramızı alalım nokia dan beraber htc alırız. 2 tane alınca indirimde yaparlar 