N8 Beklenmedik bir hata oluştu :S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

etokap

Üye
    Konu Sahibi
N8 Beklenmedik bir hata oluştu :S
arkadaşlar N8 ile kamerayı kullanmak istediğimde başarısız oluyorum. Beklenmedik bir hata oluştu. Tel. tekrar başlatın. diye bir yazı çıkıyor. tekrar aç kapa yaptım gene aynı hatayı verdi, telefonu fabrika ayarlarına aldım gene aynı hatayı verdi, hatta tum verileri silerek fabrika ayarlarına yukledim gene aynı hatayı verdi. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim? Şehir dışında olduğumdan servise götüremiyorum faturası yanımda yok :(
 


omerynd

omerynd

Üye
Büyük ihtimal uyumsuz bir program yüklemişsindir dikkatini çeken uygulama varsa sil. Gerekirse format at makineye
 
borasezer

borasezer

Üye
şarjının bitip telin kapanmasını bekle belki tekrar açılınca düzelir
 
khytr89

khytr89

Üye
arkadaşım çok detay vermemişsin. yere düşmüşse ya da bir yere çarpmışsa içinde hasar meydana gelmiş olabilir.

yazılımsal olması biraz zor gibi. çünkü format atmışsın.ama ısrarla yazılımsal olabileceğini düşünüyorsan navifirmle tekrar yazılım at.

işe yaramazsa kvk yolu gözükür telefona :bye2:
 
eQooo

eQooo

Üye
arkadaşım çok detay vermemişsin. yere düşmüşse ya da bir yere çarpmışsa içinde hasar meydana gelmiş olabilir.

yazılımsal olması biraz zor gibi. çünkü format atmışsın.ama ısrarla yazılımsal olabileceğini düşünüyorsan navifirmle tekrar yazılım at.

işe yaramazsa kvk yolu gözükür telefona :bye2:


en mantıklı cevap...:oke:
 
Chicago Made

Chicago Made

Üye
Firmware yüklemeyi denedin mi?
 

etokap

Üye
    Konu Sahibi
walla dün dayanamadım bulunduğu şehirde bi servise götürdüm onlar baktılar yazılımsal değilmiş istanbula gitmesi gerekiyomuş sanırım switch yanmış cihazın anlamadığım telefon darbe yada su görmedi 4 günde nasıl oldu böyle birşey çözemedim yaw :(
Bu arada yardımcı olan herkese teşekkürler.. Saygılar
 
khytr89

khytr89

Üye
walla dün dayanamadım bulunduğu şehirde bi servise götürdüm onlar baktılar yazılımsal değilmiş istanbula gitmesi gerekiyomuş sanırım switch yanmış cihazın anlamadığım telefon darbe yada su görmedi 4 günde nasıl oldu böyle birşey çözemedim yaw :(
Bu arada yardımcı olan herkese teşekkürler.. Saygılar

arkadaşım gözünden bile sakındığın şeye çöp batar gibi bir cümle vardı :ehe tam hatırlayamadım. senin durum aynen bu olmuş. neyse geçmiş olsun. kvk garantisiyse çok bekleyeceksin hatta bekleyeceğiz :) neyse paramızı alalım nokia dan beraber htc alırız. 2 tane alınca indirimde yaparlar :oke:
 
Utku

Utku

Üye
kvk ya yollasana kamera hata veriyor diye
 

makber7222

Üye
arkadaşlar ben 4 gun once n8 aldım. antivirus programı yukleyeyim dedim. telefonu acıp kapatın dedi actım kapattım. gidiş o gidiş telefon bi daha acılmıyor. yani acılıyor ama 10 saniyede bir kendini yeniden başlatıyor anlamadım birşey arkadaşlar bana COOOK ACİL YARDIM EDERMİSİNİZ LUTFENNNNNNN...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt