n8 altyazılı video hakkında soru?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
n8 altyazılı video hakkında soru?
selam arkadaşlar benim derdim şu:ben ingılızce dızı ızlemeyı cok seviyorum. Ancak bılgısayardan izledgmde altyazıyı sürükle-bırak islemıyle gömüyordum ama n8 de böyle bir şey olmadıgı için altyazı gömemiyorum. Bunun bır çaresi var mı? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler..
 


Uruloki

Uruloki

Üye
dostum son video güncellemesi(son dediğime bakma 6 ay geçti üzerinden) ile atacağın filmin ismiyle aynı olsun ve aynı hafızada olsun çalıştırdığın anda cihaz otomatik olarak alt yazıyı gömer ve bir şey daha telefona atmadan önce farklı kaydet yapıp kodlamayı ansı den unicode yaparsan türkçe karakterlerde gözükür
 
  • Beğen
Tepkiler: haliloz95

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürlerrrr :):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt