haliloz95
Üye
n8 altyazılı video hakkında soru?
selam arkadaşlar benim derdim şu:ben ingılızce dızı ızlemeyı cok seviyorum. Ancak bılgısayardan izledgmde altyazıyı sürükle-bırak islemıyle gömüyordum ama n8 de böyle bir şey olmadıgı için altyazı gömemiyorum. Bunun bır çaresi var mı? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler..

