N79 (oyun,program,tema hepsi burda başka yerde arama)

Sponsorlu Bağlantılar

darkniqht

Üye
kanka tşk indirdim daha denemedim ellerine sağlık genede
 


tolgatuna_09

Üye
n-gage tetris oyununuda jar olarak yapabilirmisiniz ? Şimdiden teşekkürler...
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Slm Kardeş N79 a SkyFire Kurdum Fakat Video Açmıyor her Siteyi açıyor ama videoları açmıyor neden acaba yardımcı olabilirmisin ?

nasıl açmaz arkadaşım ben de skyfire yüklü youtube ve facebook tan istediğim videoyu izleye biliyorum sil ve bidaha kur
tşkrler.bi sorum olacaktı telde arama görüntüsü olarak bi resmi atadım fakat resmi kaldıramıyorum geri yardımcı olurmusunuz
şimdi sırasıyla menü-araçlar-ayarlar-genel-kişiselleştirme-temalar-arama görüntüsü-tema görüntüsü (eğer arama görüntüsünü kapamak istiyosan tema görüntüsünü seç)


düzeltme:acil!!!! n79 kullanıyorum.6 ay oldu.bilgisayardaki call of duty oyunun aynısı olan bir oyunu n73 te baya bi önce gördüm.bilen varsa yardım etsin.onu istiyorum.şimdiden teşekkürler[/QUOTE]

tmm Brother in arms ı indir call of duty nin aynısı :oke:
slm ya ben telefona yükleyemedim ne yapmam gerekiyo yardım edermisiniz

resimlerin altındaki linklerden oyunları indir daha sonra usb kablosuyla veya bluetooth ile telefona at
hangi dosyanın içine attıysan git ve oyunun üstüne tıkla telefon oyunu kuracak ve yüklenmiş oyun uygulamalara gelicek :oke:

arkadaşlar n79 için mio map navigasyonun bulabilirmisn akatlı dikkatineee lütfennn

özür dilerim mio map i bulamadım , ama istersen senin için başka bir navigasyon programı arayabilirim
çok saolasın akatlı kardeş , senin o eşsiz oyunlarından biraz daha ekleme yaparsan çok seviniriz n79 kullanıcıları olarak :D
Sende saol kardeşşşş :oke:
n-gage tetris oyununuda jar olarak yapabilirmisiniz ? Şimdiden teşekkürler...
ben n-gage i jar a çevirmeyi bilmiyorum , hem jar a çeviripte napıcaksın ki





:bigstar::bigstar::bigstar:
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Çok güzel ve yararlı bir konu olmuş ancak hepsi çok karısmıs bnm kanımca bunları farklı konular halınde toplasaydın bnm gibi daha guzel olmazmıydı bence olurdu ama yinede tesekkurler bende yeni bir seyler bulursam eklerım sıkıntı olmaz herhalde aynen devam iyi forumlar by ...
 

dapte

Üye
ellerie sağlık sağol dostum
 

selo_baba65x

Üye
emeğin için tşkler eline salık
 

nurcuuuu

Üye
AKATLI kardeş,bana da call of duty oyununun gerçek olanndan bulabilirsen çok sevinecem....!!!!!!!!!!!!!
 

pacemaker

Üye
Teşekkürler
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler emege saygı:oke:
 
sonsuz_umut

sonsuz_umut

Üye
TEŞEKKÜRLER XPLORE VE SÖZLÜK BENCE ENGÜZELİ :D :oke:
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Biraz zaman geçmiş ama olsun temalar benimde işime yaradı teşekkürler.
 

maslanturk52

Üye
selamlar
bana navigasyon gerekli ücretsiz cihaz n 79 ilgilenirseniz emnun olurum
 

_ibrahim_95

Üye
Benim de N79 um var . Çok işime yaradı saol:sarıl:
 

aks45

Üye
sen on numarasın eyvallah
 

spyland11

Üye
cok saolasın
 
yilpa

yilpa

Üye
Aslında N79 diye sınırlandırmamak lazım. S60V3'lülerin hepsinde çalışıyorlar çünkü. (Bazı programlar FP2 oluyor ama neyse.)

Teşekkürler.
 

orhunyazar

Üye
Adamım oyunlarda geçersiz jar dosyası hatasını veriyo
 

seko83

Üye
saol dayı
 
iness117

iness117

Üye
İyi paylaşım olmuş teşekkürler ancak sms okuyucu dosya bozuk hatası veriyo.
 

erkuttt_01

Üye
n79 aldım.ınternetten vıdeo ızleyemhıyorum,skyfıre denedım olmadı.yardımcı olursanız sevınırım
 


Üst Alt