N79 (oyun,program,tema hepsi burda başka yerde arama)

Sponsorlu Bağlantılar

AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
KAEDEŞ ELİNE SAĞLIK GÜZEL BENDE N 79 VAR (X-plore) YÜKLEMEK İSTİYORUM AMA TELEFON SERTİFİKA HENÜZ GEÇERLİ DEĞİL SÜRESİ DOLMUŞ YADA TELEFON AYARLARI BOZUK DİYO TARİĞİ GERİ ALDIM GENE OLMADI sisX' BUNLARI DİYO SİS'TE İSE TELEFON DESTEKLEMİYO DİYOR BU PROGLAMLA RAR DOSYALRINI AÇABİLECEKMİYİM


evet bu programla rar ,zip gibi dosyaları açabilirsin

başkalarına oyun ve program atabilirsin , çok güzel bi program opdadan sertifika alırsan programı yükleye bilirsin
 


wonder1981

Üye
Merhaba.
Gerçekten de N79 için güzel bir sayfa olmuş. Bir N79 kullanıcısı olarak teşekkür ederim.
Türkçe mesaj okuma sorunu için " Türkçe - Aylin ses " dosyası sitede var. Onu bulup indirebilirsiniz.
Benim de isteklerim olacak: Flaşı fener olarak kullaanabileceğimiz program var mıdır? Kamerayı tarayıcı olarak kullanabileceğimiz programı siteden buldum, yükledi; fakat telefonda çalışmadı. Bir de daha sonraki zamana mesaj gönderebileceğimiz N79 a uyumlu program biliyor musunuz? Yine de siteden bulabildiğim programlar uymadı.
Fazla isteğim oldu ama yardımcı olursanız sevinirim.
 
petekyou

petekyou

Üye
teşşekkürler :bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar::bigstar: :oke::oke::oke::oke::oke::oke:
 

atahan006

Üye
harika paylaşım eline sağlık
 
ali123456ali

ali123456ali

Üye
tesekkurler akatlı her sey ıcın
 

sago1907fb

Üye
Slm Kardeş N79 a SkyFire Kurdum Fakat Video Açmıyor her Siteyi açıyor ama videoları açmıyor neden acaba yardımcı olabilirmisin ?
 

Ayazovina

Üye
Önce teşekkür etmek istiyorum böyle güzel paylaşım için. Benim bir sorum olacak. SMS leri şifrelemek için programa ihtiyacım var. Yani yeni sms geldiyinde şifre istesin de öyle açsın. Kaç tane program yükledim, çalışmadı. Bazıları da sadece gelen mesajları saklamak içindir, açmak için deyil. Yardımçı olursanız çoook sevinirim. Teşekkürler.
 

n73cem

Üye
teşkkr ederiM
 
DxTR90

DxTR90

Üye
çok güzel bi konu olmuş akatlı arakadasımıza cok tesekkür ederim...:D
 

fifa1

Üye
kardeş n79 icin ekran koruyucu saat lazım 6300 daki gibi
 

dardi

Üye
tşkrler.bi sorum olacaktı telde arama görüntüsü olarak bi resmi atadım fakat resmi kaldıramıyorum geri yardımcı olurmusunuz
 

nurcuuuu

Üye
acil!!!! n79 kullanıyorum.6 ay oldu.bilgisayardaki call of duty oyunun aynısı olan bir oyunu n73 te baya bi önce.bilen varsa yardım etsin.onu istiyorum.şimdiden teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

düzeltme:acil!!!! n79 kullanıyorum.6 ay oldu.bilgisayardaki call of duty oyunun aynısı olan bir oyunu n73 te baya bi önce gördüm.bilen varsa yardım etsin.onu istiyorum.şimdiden teşekkürler
 

nurcuuuu

Üye
neden cevap veren yok.istediğim oyun 1 sene önce çıkmıştı
 

eran5

Üye
cok tesekürler n 79 programı bulamıyordum....
 

cacacaica

Üye
slm ya ben telefona yükleyemedim ne yapmam gerekiyo yardım edermisiniz
 

cillop2006

Üye
arkadaşlar n79 için mio map navigasyonun bulabilirmisn akatlı dikkatineee lütfennn
 
LeqendKiLLer

LeqendKiLLer

Üye
Çok Saol .
 
ibrahim539

ibrahim539

Üye
Teşekkürler...
 

bahadırgelen

Üye
emeğe saygı yola devam dostum saol
 

yigit122222

Üye
çok saolasın akatlı kardeş , senin o eşsiz oyunlarından biraz daha ekleme yaparsan çok seviniriz n79 kullanıcıları olarak :D
 


Üst Alt