amor fati
Üye
N79 nokia messaging 10.2 gmail senkronizasyon problemi
Format attığım Nokia N79 telefonuma kurmuş olduğum ve formattan önce gayet güzel mail senkronizasyonu yapabilmeme rağmen format sonrası bu işlemi yapamamaktayım. E posta hesabı birden fazla kez kaldırıp tekrar kurmuş, nokia instant messaging uygulamasını aynı şekilde onlarca kez kaldırıp tekrar kurmama rağmen mail senkronizasyonunu sağlayamamaktayım. Nokia Müşteri Hizmetlerinden "gmail serverlerında problem var" şeklinde oldukça tatmin edici bir cevap aldım 
E71 ve E72 kulanan diğer arkadaşlarım instant messaging ile gayet güzel mail alıp gönderebiliyorken haftalardır bu sorun devam etmekte
Bilen arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini bekliyorum...

E71 ve E72 kulanan diğer arkadaşlarım instant messaging ile gayet güzel mail alıp gönderebiliyorken haftalardır bu sorun devam etmekte
Bilen arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini bekliyorum...
