n79 mesaj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n79 mesaj sorunu
Merhaba arkadaşlar, hat olarak avea kullanıyorum.Bu aralar telefona mesaj geliyor ama ben göremiyorum ne zamanki telefonu kapatıp açarsam mesaj o zaman geliyor.(mesaj saatine baktığım zaman örn.30 dk önce gelmiş oluyor)Bazende benim gönderdiğim mesjlar gitmiyor kapatıp açınca yine düzeliyor.Sorun telefondan mı kaynakla yoksa hatla ilgili bir problem mi ?

--------------- Ekleme ---------------

upp
 

Anußis

Üye
x3tete bi ara o sorunu yaşadım bazen nokialar ucuyor sanırım format at yada güncelleme yap geçiyor
 

Emre-45

Üye
Hard format at..Olmazsa yazılım güncelle
 
hard format yes :yesiltus yani: 3 * ve kapatma tusuna tel kapalıyken 15 snye falan basılı tutunca atılıor.nevar neyok herseyı siler
 

Anußis

Üye
hafıza kartındakilere zarar gelmez korkma ama yüklü olan sisleri ve yapılandırma ayarların gider direkt fabrika çıkışlı oldugu gibi açılır.
 
    Konu Sahibi
Cevap veren herkese teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...