N73 versiyon sorunu :( yardım pls

Sponsorlu Bağlantılar

taatan

Üye
arkadaslar ben istedıgımm versıyonuu nasıll yulıcemm ???? ben V 3.. (kı versıyonn ) u yuklemek ıstıorumm !!! yrdımcı olursanız sevınurımmm .... sımdıden tesekkurlerr >>

--------------- Ekleme ---------------

(((n73.....))))
 


cercix

cercix

Üye
agalar bu işi anlayan varsa bana yardım etsin benim rehber çok acayip yavaşladı yükseltiydim çok kötü halde yardım lütfen
 
aga17

aga17

Üye
arkadaşlar ben telefonuma versiyon atarken bağlatı kesildi. sevise gönderdim maddi tamiri mümkün değil şeklinde rapor tutmuş. bence bi telefocuda bu işlemi yaptırın derim . karar sizin tabiki.gitti n73
 
snndrsn

snndrsn

Üye
arkadaşlar n82 ye türkçe dil eklemeyi bilen varsa bi gösterir mi lütfen telefon rusyadan geldi de
 
adaka

adaka

Üye
kardeşim telefon açılıp kapanıyoproyu yuklesem veya guncellesem duzelır mı
 

gencmobil

Üye
arkadaşlar en son cihaz yazılımı zaten yüklü diyor n73 için ama versiyon çok eski.. neden böyle oluyor?
 


Üst Alt