- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N73 ses sorunu
Slm arkadaşlar. Benim N73 telefonum var ve telefonu güncelledikten sonra ses iyce düştü Ama geçen gün tel de kulaklıkla görüşürken karşı tarafa bişey dinletcektim müzik player i açtım ve inanılmaz bi ses çıktı. sonra baktım görüşme yaparken ses normalden çok çok fazla ama görüşme bitince ses yine eski haline geri dönüyo sesi hep öyle tutmak için nappmam gerekiyo
Equaliser ayarlayın demeyin çünkü sesi çok bozuyo o
--------------- Ekleme ---------------
bu konuda bilgisi olan kimse yok mu
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...