Telefon Tavsiyesi N73 mü X2 Mİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N73 mü X2 Mİ
Arkadaşlar yeni telefon alıcagımda Normalde X2 almayı kararlastırmışm Bu gün gezerken gördm n73 satıyorlar temiz saglam acab 2.el olarak n73mü alsam yoksa 0 Nokia X2`alsam Fikirlerinizi bekliyorum
 

Captain

Üye
illa bunlardan birini alıcam diyorsan x2 al tabiyiki n73 çok yavas ve kötü bir telefon x2 daha iyidir
 
hiçbiri nokia 5230 almanı tavsiye ederim..
 

jeshogh

Üye
bndede n73 vardı geçn 5800 aldım x2 al n73 kötü telefon.
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Bence X2 al. Siyah-Kırmızı modeli karizma duruyor. 5 mp kamera var daha güncel bir telefon ve N73'ten çok daha hızlı olduğu kesin.
 

R34Lw0rd

Üye
n73 tek geçerim .. eski olsada kamerası gayet iyi ..
 

atakan25

Üye
bu telefon java olduğundan ve 3gsi olmadığından n73 derim ama joistik ve bir takım ufak tefek sorunlar insanı deli edebilir
 
Sıfır x2 al bence. N73 çok yavaş kalıyor. Ama tabi senin bileceğin iş.
 

61semih

Üye
arkadaslar haksızlık etmeyelım n73 kac yıllık bır telefon bır hatırlayın.bende n73 kullandım 2 yıl boyunca evet ınsanızaman zaman psikopata zaman zamanda ishal yapıyor olabılır yavaslıgıyla ama guzel telefondu bee eskıden ama su anda alacaksan x2 al tartısmasız x2 nın kamerası sanırım 5mp ve 3.5 mm kulaklık cıkısı var emınım n73 kadar yavas degıldır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...