N73 ME ses sorunu !!!ACİL YARDIM!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ekineren

Üye
    Konu Sahibi
N73 ME ses sorunu !!!ACİL YARDIM!!!
arkadaşlar n73 me kullanıyorum yaklaşık 5 aydır.Şimdi üsteki ses çıkışının sol tarafından ses gelmiyor.ses ayarlarından sola getiriyorum fakat yine olmuyor.Sanki az bişey çıkıyor gibi ama sağa nazaran çok kötü.Bu konuda bilgisi olan varsa acil öenrilerinizi bekliyorum beni servise göndermekten kurtarın.Saygılarımla,
 


safakk

safakk

Üye
arkadaşlar n73 me kullanıyorum yaklaşık 5 aydır.Şimdi üsteki ses çıkışının sol tarafından ses gelmiyor.ses ayarlarından sola getiriyorum fakat yine olmuyor.Sanki az bişey çıkıyor gibi ama sağa nazaran çok kötü.Bu konuda bilgisi olan varsa acil öenrilerinizi bekliyorum beni servise göndermekten kurtarın.Saygılarımla,
içine nem yada sıvı kaçması nedeni ile olabilir ama bence telefonunu garantiye götürsen burda alacağın yardımdan daha hayırlı olur:oke:
 

blue92asdasd

Üye
Aynen benim n73 ME ında da aynı sorun var, ama sıvı falan kactığını sanmıyorum ama sen gene de bi servise gotur...
 
technonur

technonur

Üye
daha hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz yaa n73 te sol kısım üst hoparlör olarak sağ kısımda alt hoparlör olarak geçer üst kısımda ve alt kısımda sadece 1 adet hoparlör vardır yani toplamda 2adet altta 2tane üstte 2tane değildir bozuk falan değil telefonun şemasındada böyle geçer bu
 

drakulaxx2

Üye
o zaman sorun yok
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
daha hala anlamamakta ısrar ediyorsunuz yaa n73 te sol kısım üst hoparlör olarak sağ kısımda alt hoparlör olarak geçer üst kısımda ve alt kısımda sadece 1 adet hoparlör vardır yani toplamda 2adet altta 2tane üstte 2tane değildir bozuk falan değil telefonun şemasındada böyle geçer bu

Senin dediğin doğru olabilir biz bunun aksini iddia etmiyoruz ama bizde yalan söylemiyoruz aynı sorun bendede var telefonu düşürdükten sonra farkettim. Belki eskiden böyleydi belki düşmeyle oldu servise gidip orda garanti dışı denmesinden cekindiğim ve vaktim olmadığı için bende servise gitmedim ama sanırım bu olay parça kaymasından falan oluyor..
 
xkadir61

xkadir61

Üye
üstteki sadece görüntü tek hoparlör var orada
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Ewt arkş bütün N73 lerin üstteki hoparlörün sol kısmı ztn çalışmıyo toplam 2 hoparlör var bozuk fln olduğundan değil panik yapmayın
 

karlmaxs

Üye
ya nokıa nın hatsı hoparlorü ortalamamiş bende de n 73 war siz soyleyınce farkettım :)) zaten cok ses cıkartıyo
 

kadiir

Üye
arkadaşlar bendede aynen öyle oldu hatta servise bile gönderdim üst hoparlörün sol tarafından ses çıkmıyor diye göndermişitm meersem sadece sağ taraftan ses çıkarmış bende boşu boşuna garantiye gönderdim hatta 10 gün garantitede kaldı boşu boşu boşuna oun için normal yani üst hoparlörün sol tarafından ses çıkmaması ..:)
 
By_JeFaCeR

By_JeFaCeR

Üye
Aslında Olay Bende Farklı Gelişti 0 Aldığımda Versiyon 3, idi Versiyon atıp 4,70 getirdim üst hoparlör sesi kesti :)
 
zahid12

zahid12

Üye
arkadaşlar n73 me kullanıyorum yaklaşık 5 aydır.Şimdi üsteki ses çıkışının sol tarafından ses gelmiyor.ses ayarlarından sola getiriyorum fakat yine olmuyor.Sanki az bişey çıkıyor gibi ama sağa nazaran çok kötü.Bu konuda bilgisi olan varsa acil öenrilerinizi bekliyorum beni servise göndermekten kurtarın.Saygılarımla,
kardeş servisten başka çare yok:bilmem:
 

c.talha

Üye
arkadaşlar o ayarlar ekolayzerdan değişiyo ekolayzer deki ayarları tek tek deneyin birkaçında çıkıyor ordanda ses
 
speeds

speeds

Üye
arkadaşlar sorunun bi benzeri bendedeoldu bir şehirden başkasına gittim tatile nemden dolayı telin üst hoparlöründe cızırtı olmaya başladı ama teli kapatıp bir süre bekledim ve sorun ortadan kalktı birşey daha n73 de 3d sesler diye bir yardımcı program var o programda herhengibir seçenek aktifse ses kalitesinde düşmeler yapabiliyorrr
konuyu başlatan arkadaş üst hoparlörde sağ veya sol hoparlör diye birşey yok üstte ve altta 1 er adet olmak üzere 2 tana hoparlör var
telefonun nem almasın cebinde terlemesin eğer anormal birşekide ise ses sorunu servis tek çözümm
 

bladerunner41

Üye
nokıa nın sitesinde kablolu dışa veren hoparlörlerden uyan yokmu arkadaşlar
 
megasnake

megasnake

Üye
arkadaşlar bende n73 kullanıyorum fakat sesı hosuma gıtmıyor fazla cıkmıyor .eski telefonum 6233 deki sese alıstıktan sonra n73 sesi cok kotu gelıor bana...okadarda aldııma memnun deılım :(
 

efs2006

Üye
ama bende aynı sorun var eskiden daha ii ses veriyordu sımdı yok cok az gelio sadece alt kısımdan geliyor biraz sıktım teli calıstı sımddı tekrar gitti garantisi de bitti ne kadar masrafı vardır acaba ?
 

ahmet743

Üye
yorum yapanların hepsı mallll
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt