ekineren
Üye
N73 ME ses sorunu !!!ACİL YARDIM!!!
arkadaşlar n73 me kullanıyorum yaklaşık 5 aydır.Şimdi üsteki ses çıkışının sol tarafından ses gelmiyor.ses ayarlarından sola getiriyorum fakat yine olmuyor.Sanki az bişey çıkıyor gibi ama sağa nazaran çok kötü.Bu konuda bilgisi olan varsa acil öenrilerinizi bekliyorum beni servise göndermekten kurtarın.Saygılarımla,

) zaten cok ses cıkartıyo

