saqwaqe
Üye
2 si de berbattır ipod alın
Arkadaşlar müzik için çok ufak boyutlarda kaliteli ses çıkaran aletler var. Telefonu kamera için veya video izlemek wifi için alırsınız mantığı vardır ancak 70 80 ytl ye piyasada ki en kalite mp3 playerları alırsınız bu yüzden me telefon almak bana mantıksız geliyor. N95 den hiç müzik dinlemedim kendim N96 kullanıyorum ses ekolayzır kalitesi bence süper denebilicek bir düzeyde n 73 me sesi çok yüksek ama ekolayzır vs denemedim kalitesine gelince fena değildi.
Arkadaşlar müzik için çok ufak boyutlarda kaliteli ses çıkaran aletler var. Telefonu kamera için veya video izlemek wifi için alırsınız mantığı vardır ancak 70 80 ytl ye piyasada ki en kalite mp3 playerları alırsınız bu yüzden me telefon almak bana mantıksız geliyor. N95 den hiç müzik dinlemedim kendim N96 kullanıyorum ses ekolayzır kalitesi bence süper denebilicek bir düzeyde n 73 me sesi çok yüksek ama ekolayzır vs denemedim kalitesine gelince fena değildi.

