heralde yani n73den daha ii biz bunu tartşmıyoruz!!!...bence n95 daha iyi olay sadece ses le bitmiyor


Arkadaşım lütfen saçmalama normal n73le n73me arasında ses yçöünden daglar kdar fark war her türlü iddiaya girerim n73 me n73 düzden güzel ses çıkarıyorArkadaşımda var N73me.İki arkadaş gidip aynı anda biri N73me diğeride N73 aldı.Sesin kaliteli çıkması için N73me alan arkadaşın telefonundan çıkan sesle normal N73 den çıkan ses arasında dağlar kadar fark var.Normal N73 daha güzel ses çıkarıyor.Bende de N72me var şu anlık memnunum ama bana kalırsa Music edition olan telefonları almayın





Arkadaşım lütfen saçmalama normal n73le n73me arasında ses yçöünden daglar kdar fark war her türlü iddiaya girerim n73 me n73 düzden güzel ses çıkarıyor![]()
O anlamda koymadım o smileyleri ve bikeren73 mede ekolayzır özelliği yok diyen kimse sallaıyor 2 telefonda bende var bizzat test edilmiştir tartışmaya grek yok bile arkadaşlarda bana destek vercektir demi arkadaşlar ses gelio mu????N73 Me ile N73 arasındaki farklara bir bak istersen.N73 Me yi tam olarak inceleme fırsatım olmadı ama ekolayzır özelliği yok diyorlar.N72 Me kullanıyorum Nitekim onda yok.
Ayrıca gereksiz yere yapmış olduğun Ban smileylerini de düzeltirsen sevinirim.Burada ban için bir sebep göremiyorum.Herkes kişisel fikrini söylüyor sonuçta.

İkiside aynı sesi çıkarsaydı telin adı n73 music edition olmazdı heralde bizzat test ettim bunu arkadaşım istiosan fazla iddia etme hıkatılmıyorum ikiside aynı sesi çıkarıyor![]()

