Telefon Tavsiyesi N73 Me mi yoksa N95 Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
klxc

klxc

Üye
    Konu Sahibi
N73 Me mi yoksa N95 Mi?
Arkadaşlar n73me mi acaba daha yüksek seste ve çok güzel kaliteli çıkarıyor yoksa n95 mi? bu konuyu burda paylaşalım!!!:bann::bann::bann:
 


oguziverson

oguziverson

Üye
n73 daha yüksek seste çıkarıo ama kaliteli değil n95 ise bunun tam tersi
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Kalite bakımından N95'i Tavsiye ederim.
 
asln_1905

asln_1905

Üye
SESDE N73 Daha çok cıkarıyor ustunluk olarak n95
 
Exalans

Exalans

Üye
bence n95 daha iyi olay sadece ses le bitmiyor
 

zorlu42

Üye
n73 n 95 ten daha iyi bundan hiç şüphem yok
 
klxc

klxc

Üye
    Konu Sahibi
n95ten sonra tartışılmaz kesinlikle n73me alınmalı
 
Sin'Dorei

Sin'Dorei

Üye
Arkadaşımda var N73me.İki arkadaş gidip aynı anda biri N73me diğeride N73 aldı.Sesin kaliteli çıkması için N73me alan arkadaşın telefonundan çıkan sesle normal N73 den çıkan ses arasında dağlar kadar fark var.Normal N73 daha güzel ses çıkarıyor.Bende de N72me var şu anlık memnunum ama bana kalırsa Music edition olan telefonları almayın :)
 
klxc

klxc

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşımda var N73me.İki arkadaş gidip aynı anda biri N73me diğeride N73 aldı.Sesin kaliteli çıkması için N73me alan arkadaşın telefonundan çıkan sesle normal N73 den çıkan ses arasında dağlar kadar fark var.Normal N73 daha güzel ses çıkarıyor.Bende de N72me var şu anlık memnunum ama bana kalırsa Music edition olan telefonları almayın :)
Arkadaşım lütfen saçmalama normal n73le n73me arasında ses yçöünden daglar kdar fark war her türlü iddiaya girerim n73 me n73 düzden güzel ses çıkarıyor:bann::bann::bann::bann::bann:
 
czxserser1xcz

czxserser1xcz

Üye
n95 güzel kardeş olay tek sesle bitmio ses için arıosan git mp3 player al :D sagem cok güzel bass vuruo
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
N73 tabiki ses süper
 
Sin'Dorei

Sin'Dorei

Üye
Arkadaşım lütfen saçmalama normal n73le n73me arasında ses yçöünden daglar kdar fark war her türlü iddiaya girerim n73 me n73 düzden güzel ses çıkarıyor:bann::bann::bann::bann::bann:
N73 Me ile N73 arasındaki farklara bir bak istersen.N73 Me yi tam olarak inceleme fırsatım olmadı ama ekolayzır özelliği yok diyorlar.N72 Me kullanıyorum Nitekim onda yok.
Ayrıca gereksiz yere yapmış olduğun Ban smileylerini de düzeltirsen sevinirim.Burada ban için bir sebep göremiyorum.Herkes kişisel fikrini söylüyor sonuçta.
 
mami24

mami24

Üye
tabiki daha cok cıkaran n73 ama kalite bence n95
 
klxc

klxc

Üye
    Konu Sahibi
N73 Me ile N73 arasındaki farklara bir bak istersen.N73 Me yi tam olarak inceleme fırsatım olmadı ama ekolayzır özelliği yok diyorlar.N72 Me kullanıyorum Nitekim onda yok.


Ayrıca gereksiz yere yapmış olduğun Ban smileylerini de düzeltirsen sevinirim.Burada ban için bir sebep göremiyorum.Herkes kişisel fikrini söylüyor sonuçta.
O anlamda koymadım o smileyleri ve bikeren73 mede ekolayzır özelliği yok diyen kimse sallaıyor 2 telefonda bende var bizzat test edilmiştir tartışmaya grek yok bile arkadaşlarda bana destek vercektir demi arkadaşlar ses gelio mu????:oke:
 
ash54

ash54

Üye
katılmıyorum ikiside aynı sesi çıkarıyor :nono:
 
klxc

klxc

Üye
    Konu Sahibi
katılmıyorum ikiside aynı sesi çıkarıyor :nono:
İkiside aynı sesi çıkarsaydı telin adı n73 music edition olmazdı heralde bizzat test ettim bunu arkadaşım istiosan fazla iddia etme hı:megafon:
 
memolim83

memolim83

Üye
n95 tabi ses kalitesi olmalı
 
kun agüero

kun agüero

Üye
n73 iyidir n95 pahalı
 
mami24

mami24

Üye
n95 bence kalite ama yükseklik bakımından nn73
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt