nokia pc suite programını çalıştırın orada internete bağlan simgesine tıklat pek tavsiye etmiyorum çok fazla kontorunuz gidebilir ben bi kere denemiştim kolay gelsin
arkadaşlar n73te wireless bağlantısı var mı varsa nasıl bağlanılıyo lütfen yardım etsinler teşekkürler...
Zaten Tek Eksiği Wireless Oda Olsa Super Bİ Telefon Olurdu. 
