n73 en ucuz msn

me6067

Üye
    Konu Sahibi
n73 en ucuz msn
hocam benim telsim türksel ve avea hatlarım var n73 aldım en ucuz cmsn programı varmı acaba
 

anl_tr

Emekli Yönetici
arkadaşım aramadan arattır büssürü var
 
eğer ucuz olsun özellik olmasın dersen migg33 veya bing
ama özellik istersen Slick yükle hepsi ücretsiz

--------------- Ekleme ---------------

bing için
mig33 için
slick için
 

me6067

Üye
    Konu Sahibi
hocam cok sağol

--------------- Ekleme ---------------

yani kontör azmı gidiyor
 
hocam cok sağol

--------------- Ekleme ---------------

yani kontör azmı gidiyor

kontör gitmesi senin msndeki yazışmana kişi listenin çokluğuna bağlıdır. turkcell ve aveada 60 kb vodafone da 100 kb 1 kontördür.
sürekli olarak yazışırsan 'bing' de saatte 2 kontörün gider. Ama ben fazla yazmam dersenbu 1 kontöre düşebilir.
 

me6067

Üye
    Konu Sahibi
bing jar uzantılı n73 te çalısırmı
 
çalışır tabiki sen hangi hattı kullanosun
 

me6067

Üye
    Konu Sahibi
avea ve türksel en çok avea
 
eğer turkcell kullanıosan turkcell şn kendi msni war. haftalık 7 kontör çok ucuz yani diğerlerine göre kıyaslanmaz bile. sana tavsiyem turkcell smn dir
 

me6067

Üye
    Konu Sahibi
abi nası yani bu tuksel olayı abonelik falan varmı
 

adrias

Üye
mig 33 tavsiye ederim
 

turkordu

Üye
Sırf msne giricem diosanız turkcell msnyi kullanın.yok ben hem internete girmek dosya indirmek msne girip internetin tüm nimetlerinden faydalanmak istiyorum diyosanız turkcell hattan 7 yazın 2260a gönderin haftalık 50mb paketi 25 kontöre alın.
 

atar123

Üye
ya kardeş bi de bana yardım edin benim avea hattım var n73 kullanıom hngisi daha ucuz?
 
telsimm hatlarda 2009 un mayıs aynıa kadar bedava msn die duydumm doğrumu eğerki doğruysa hangi programlara girebilirimm we telsm msn ayarları
 

kont_34

Üye
ya vodafonunki bedava msn
 
benim tek tavsiyem KankaMSN programı gayet ekonomik ... Ve kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim
 
aga slick de kaç kontür gider 1 saate