whophoper
Üye
N73 Bağlantı Sorunu - Yardım
- Arkadaşlar turbo msn, live messenger, agile messenger gibi 3 tane en iyi msn programlarını yükledim hepsindede bağlantı hatası veriyor hatta agile messengerda tıpkı bilgisayardaki live messenger gibi sorun tarama yatım http protocolu çalışmıyor gözüktü yanına x koydu fakat internete normalde giriyor sadece msne girmiyor
Ceptemsnide denedim ondada ne hikmettir hep güncelleme hatası veriyor
Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var çaresizm ve msne telefondan girmem gerek ya

ve dostum bilgin vardır belki bu agile messengerı nasıl legal hale getirriz