N73 Bağlantı Sorunu - Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

whophoper

Üye
    Konu Sahibi
N73 Bağlantı Sorunu - Yardım
  • Arkadaşlar turbo msn, live messenger, agile messenger gibi 3 tane en iyi msn programlarını yükledim hepsindede bağlantı hatası veriyor hatta agile messengerda tıpkı bilgisayardaki live messenger gibi sorun tarama yatım http protocolu çalışmıyor gözüktü yanına x koydu fakat internete normalde giriyor sadece msne girmiyor:( Ceptemsnide denedim ondada ne hikmettir hep güncelleme hatası veriyor:p Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var çaresizm ve msne telefondan girmem gerek ya:agla
 


osezer10

osezer10

Üye
dostum
hattın turkcell ise bendede oluyordu turkcell kendi ayarlarını gönderiyor turkcell ınternet adlı ayarı kulanarak bağlanabilirsin!!
 

whophoper

Üye
    Konu Sahibi
yok hayır avea hattım o zaman operatörmü çözer diyorsun yani?:oke:
 

kaptan_memo

Üye
bende de var aynı sorun bi türlü bağlanamıyom hem de hattım ruekcell
 

whophoper

Üye
    Konu Sahibi
dostum
hattın turkcell ise bendede oluyordu turkcell kendi ayarlarını gönderiyor turkcell ınternet adlı ayarı kulanarak bağlanabilirsin!!

Dostum çoook teşekkürler en sonunda bağlandı ve agile messenger sürümün legal olmadgını anladı ama gözünü sevdiğim turbo msni banamısn demiyor ben bu programı çoook sevym yaaa:) ve dostum bilgin vardır belki bu agile messengerı nasıl legal hale getirriz:oke:
 

batman19

Üye
kanka ne ugrasip duruyosun... gir telefonuna uygun versiyonu sec indir kur... hemde legal..ama bazen anımsa yapınca girmiyo bazen
 
_orhan_

_orhan_

Üye
bunu dene süper calışıyo ben bunu kullanıyorum
 

azri

Üye
kivre bana verilen link iyi fakat telefonda sis dosyası desteklemiyor yazıyor ne yapabilirim
 

azri

Üye
kardeş ben bu sis dosyasını açamadım bana net bişey döyleyin sonuç yok olmuyor ise denemeyelim vaktimiz ziyan olmasın cevap bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt