N72 ve 2 GB hafıza kartı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

-273º

Üye
    Konu Sahibi
N72 ve 2 GB hafıza kartı?
N72'de 2 GB hafıza kartı kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
 


Ozan

Ozan

Admin
Kullanılıyor diye biliyorum, tanımama yada kullanamama sorunu yasamazsınız yalnız tek sorun, bu da her telefonda olan bir durum aslında, eğer 2gb a kadar veri atar da doldurursanız, hafıza kartı daha ağır calisacaktır, verileri daha yavas okumaya baslar.
 

ihope

Üye
arkadaslarım ısrar etti 512 al diye ama satıcıya gittiğimde 1 gb ve 2 gb kalmıstı 1gb aldım kullanıyorum çok dolu olmazsa pek sıkıntı olmuyor ama 2 gb ta mutlaka zorlanır diye duydum ama emin değilim
 
fatal19ty

fatal19ty

Üye
hiç bi sorun çıkarmaz ama yinede sen 1gb tın üstüne çıkmamaya bak
 
neden54

neden54

Üye
tel yavaslıyoo !!!
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hangi telefona 2 gb veri koyarsınız yavasLama mutlaka göreceksinizdir..Telefoncu arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre N72 de 2gb hafıza kartı gayet kullanışlı ve sorunsuzdur bilgisini aldım..

saygıLar
 
maxiburak

maxiburak

Üye
yavaslıo
 

mrdak

Üye
ne yapalım
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
N72'de 2 gb yavaşlatmaz 6300 bile kaldırıyor.
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
n72 bile 2gb kaldırmazsa hangi telefon kaldırır ben 6630 da 1gb ı dolu iken kullanıyordum:kop:
 
evanescence

evanescence

Üye
kardeş n72 2 gb kingston mmc aldımm tel kartı bir okuyo bi okumuyo müzik dinlerken kesilio alma zaten napcan 2 gb yi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
165
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
30
Görüntüleme
2K
PALA.


Üst Alt