Kullanılıyor diye biliyorum, tanımama yada kullanamama sorunu yasamazsınız yalnız tek sorun, bu da her telefonda olan bir durum aslında, eğer 2gb a kadar veri atar da doldurursanız, hafıza kartı daha ağır calisacaktır, verileri daha yavas okumaya baslar.