N70 mi Hızlı 6630 mu?

Sponsorlu Bağlantılar

anadolucocugu61

Üye
tabikide 6630 :D:D çünkü o benim telefonum
 


umut52

umut52

Üye
aradaslar kımı yerlerde n70 hızlı ama n70 uygulama yonetıcısını acana kadarben 6630 da ıkı program kaldırıyorum benım gıbı programla ugrasan telefoncular ıcın n70 daha ıyıdır dıye dusunuyorum
 

302sino

Üye
oyun için kesinlikle n70 ancak oyun oynamıcaksan 6630 ideal
 
crazysezer

crazysezer

Üye
n70 n70 n70 :oke:
 

pboy54

Üye
n70 kasıo olabılır ama 6630un yanında kral
 
nbp75

nbp75

Üye
En iyisi 6630
 
sondevrimvismi

sondevrimvismi

Üye
bence n70.tabi 6630 programla hızlandırılmamışsa :)
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Ikiside baba telefon. Tartışmak anlamsız gibi.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
N70 daha iyi kıyas bile kabul etmez.Ram ve program calıstırma hususunda vs.GARMIN N70 de super calısıyor harici GPS le ama 6630 da tum ozellikleriyle calısmıyor turke dilini görmüyor.vs.
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
6630: 220 mhz islemci
N70 : 220 mhz işlemci
işlemci aynı ram farkı yüzünden N70 daha iyi ve daha hızlı gözükür ;)

Ramin Hız iLe aLakası Yokki :) N70in Rami Daha fazla olduğu için arkaplanda dahha çok uygulama çalıştırabilir. bunun içinde işlemci gerekir ve işlemci yorulabilir ama 6630da fazla program çalışmadığı için işlemci rahat rahat çalışır ve 6630 daha hızlı görüLür. benim fikrimce.
 

yyuusuusuuff

Üye
Bende ikiside war bence kesinlikle 6630 daha iyi n70 biraz program gördümüydü hemen kasılıyo....
 
aziz360

aziz360

Kapalı Hesap
n6630 da kullandım ve n70 te ekledim ama hemen hemen aynı ama n7o daha iyi yani 6630 n70 şin uşagidiır arkadaş
 
isokayaci

isokayaci

Üye
n70
 

bedooo265

Üye
bence n70 çok hantal kasıyo vede biçimi çikin ayrıca onu arabanın altına takoz diyede kullanılır :)yani oderece hantal sana tavsiyem en iyisi hem kibar hemde kullanışlı olan samsung öneririm mesla j700i
:oke:http://www.maxicep.com/
 

mehmet665

Üye
benim kankada n70 var o telefonu açıp mp3 lere girene kadar ben telefonu açıp power mp3 bi şarkıyı dinliyom:coold::yuru:)
 
OMG LOL!

OMG LOL!

Üye
n3 al krallar gibi yaşa
 
MenzeLLeZi

MenzeLLeZi

Üye
tabiki n70
 

kıngofugur

Üye
:bann:
EN GÜSEL AÇIKLAMA...:spr :spr :spr
helal sana kardeş en iyisi n70 yaaaa onun ustune telefonmu var hmmmm mmm super ya tel bende var gece ona bakmadan yatamıyom tel elimde şekil duruyo yaaa...kulaklarım patlıcak valla şarkı dinler ken :bilmem:.. ben bile şarkı söyluyom telle :islik.. bi box oyunu yuklemişim uffff:box.. lan varya sen tele program yuklediğinde mümkün olduğunda tel hafısa sına yukle o zaman daaa hızlı çalışıor
 

forumber

Üye
eğer program,oyun mayağı isen tabiki n70 hem n70 daha ii görünüyor
 
sedat_17

sedat_17

Üye
n70 ne dersen de
 


Üst Alt