6630: 220 mhz islemci
N70 : 220 mhz işlemci
işlemci aynı ram farkı yüzünden N70 daha iyi ve daha hızlı gözükür
N70in Rami Daha fazla olduğu için arkaplanda dahha çok uygulama çalıştırabilir. bunun içinde işlemci gerekir ve işlemci yorulabilir ama 6630da fazla program çalışmadığı için işlemci rahat rahat çalışır ve 6630 daha hızlı görüLür. benim fikrimce.
yani oderece hantal sana tavsiyem en iyisi hem kibar hemde kullanışlı olan samsung öneririm mesla j700i
http://www.maxicep.com/
helal sana kardeş en iyisi n70 yaaaa onun ustune telefonmu var hmmmm mmm super ya tel bende var gece ona bakmadan yatamıyom tel elimde şekil duruyo yaaa...kulaklarım patlıcak valla şarkı dinler kenEN GÜSEL AÇIKLAMA...![]()
![]()
![]()
.. ben bile şarkı söyluyom telle
.. bi box oyunu yuklemişim uffff
.. lan varya sen tele program yuklediğinde mümkün olduğunda tel hafısa sına yukle o zaman daaa hızlı çalışıor
