N70 mi Hızlı 6630 mu?

Sponsorlu Bağlantılar

hayko cepkin 7

Üye
Bende 6630 var hızından çok memnunum n70 kullanmadığım için onu bilemem ama 6630 süper telefon
 


crtasus

Üye
bence n70 bende hiç kasmıyor 6630 hurda oldu artık
 

yasinzanbak

Üye
valla 6630 n70 ten daha hızlı program bakımindanda 6630 daha iyi bende ikisindende var
 

tugrul29

Üye
******
 

ucler12

Üye
tabikide N70...
 
murat_sago

murat_sago

Üye
n70
 

recaner

zaten n70 daha hızlı bide n70 hızlandırıcıları yükledin mi telefon hızı coşing
 
Deejnas

Deejnas

Üye
n70 kullaniyordum 2 gun önceye kadar simdi 6630 aldim arkadaslar dalga gecti benle ama 6630 canavar gibi java uygulamalarda n70 cok kastiriyor 6630 un rami dusuk olmasina ragmen freeram gibi programlarla biraz olsun rahatliyor telefon hic dusunme 6630 al direk benim gibi oyuna ve hiza duşkünsen.....
 
cemre007

cemre007

Üye
ikiside fazlasıyla yavaş...
 
  • Beğenmedim
Tepkiler: DeV/AsA
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
6630 bence n70 in menüsü çok yavcaş
 
Knight43

Knight43

Üye
arkadaşlar bende 6630 var.arkadaş bana n70'inden hangi programı atsa hiç kasmadan kuruyo ve açıyo.ben n70'e attım.baya bi kastı.üstelik n70'in kafıza kartı boş.ben de boş 2 mb.kaldı attıktan sora....
 

anblack

Üye
Bence kesinlikle 6630... N70 kasılıp kalıyor programları açmıyor çalıştırmıyor. 6630 canavar bence n70 den hiç memnun kalmadım :(
 
яαммѕтєιη-35

яαммѕтєιη-35

Üye
ben n70 me kullanıyorum daha önceleride 1 aylına 6630 kullandım en iyisi n70
 
heyooo_xxx

heyooo_xxx

Üye
bence 6630
 

onder_17400

Üye
N70 :pro:
 

vedatkurt

Üye
hırrım 6630 yöklenen herşeyi n70 açıyo çünkü işletim sistemi aynı s60 n70 hem sık hem 2 kamera hem flaş fazlası
 
Deejnas

Deejnas

Üye
Kardesim hic dusunme Symbian işletimli telefonlar cok kasiyor hepsi n70 te kasiyor 6630 da ama 6630 fiyatina gore n70'e 1000 basar bende n70 wardi 6630 aldim 6630 hem msj program konusunda daha seri n70e o kadar para verecegine git 6630 al :)
 
gencay713

gencay713

Üye
6630:oke:
 

ersin11

Üye
Wallha bnde n70 var Cooook kasıo (Eski telefonum e250 di :))
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
n70 cok aşikar biçimde hemde....
 


Üst Alt