n70 kullaniyordum 2 gun önceye kadar simdi 6630 aldim arkadaslar dalga gecti benle ama 6630 canavar gibi java uygulamalarda n70 cok kastiriyor 6630 un rami dusuk olmasina ragmen freeram gibi programlarla biraz olsun rahatliyor telefon hic dusunme 6630 al direk benim gibi oyuna ve hiza duşkünsen.....