N70 3G Sorunu Lütfen Yardım Edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
    Konu Sahibi
N70 3G Sorunu Lütfen Yardım Edin
Arkadaşlar Benim N70 Telefonum Var operatörüm de avea,Arkadaşımın da N73 Telefonu var onun da operatörü avea onun 3G çekiyor benim çekmiyor operatörün 3g sine de üyeyim ne yapmam gerekiyor.Eskiden çekiyordu 1 aydır çekmiyor.Yardım ederseniz Sevinirim...Sağolun
 


rafi1994

rafi1994

Üye
telefonun miladı dolmuş olabilir çok mesajlaşıyorsan veya konuşuyorsan belki antenin ömrü bitmiştir bilememki:oke:
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Arkadaşım Avea nın 3g si her zaman heryerde çekmiyor.Mesela ben evde şebeke taraması yapıyorum(Turkcell)Avea nın 3gsi çekmiyor.Ama Turkcell ve Wodafone un kisi çekiyor...
 
hdr...

hdr...

Üye
ayarlardan şebeke ayarlarına gir şebeke modunu çift mod olarak seç telefon kapanıp açılck bkdr.
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım Avea nın 3g si her zaman heryerde çekmiyor.Mesela ben evde şebeke taraması yapıyorum(Turkcell)Avea nın 3gsi çekmiyor.Ama Turkcell ve Wodafone un kisi çekiyor...
Aynı Yerde Arkadaşımın Aveası Çekiyor Bence Operatörle Alakalı Değil Telefon Ayarları Veya Benim Telefonla Alakalı Olabilir

--------------- Ekleme ---------------

ayarlardan şebeke ayarlarına gir şebeke modunu çift mod olarak seç telefon kapanıp açılck bkdr.
Bi Deniyim İnşallah Olur

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(
 
hdr...

hdr...

Üye
๔єคtђรt๏г๓;1720465' Alıntı:
Aynı Yerde Arkadaşımın Aveası Çekiyor Bence Operatörle Alakalı Değil Telefon Ayarları Veya Benim Telefonla Alakalı Olabilir

--------------- Ekleme ---------------


Bi Deniyim İnşallah Olur

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

--------------- Ekleme ---------------

Olmadı şebeke ayarlarını değiştirdim yine olmaı :(

dostum 3G şebekesi herzaman heryerde çekmez.ayarı açar açmaz 3g moduna geçmez yani telefon.
 
vesbuci

vesbuci

Üye
n70 telimde 3g şebekesi gösteriyor fakat arama, kontur sorgulama veya videolu arama yaptığımda şebeke kapsama alanı dışında diye uyarı veriyor. Normal şebekeyi seçtiğimde hiç sorun olmuyor.
Bu konuda bilgisi olan varmı acaba ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt