[DeathstorM]
Üye
N70 3G Sorunu Lütfen Yardım Edin
Arkadaşlar Benim N70 Telefonum Var operatörüm de avea,Arkadaşımın da N73 Telefonu var onun da operatörü avea onun 3G çekiyor benim çekmiyor operatörün 3g sine de üyeyim ne yapmam gerekiyor.Eskiden çekiyordu 1 aydır çekmiyor.Yardım ederseniz Sevinirim...Sağolun


