tolgahanbrs
Üye
N70 1Gb Hafıza Kartı Yardım
slm arkdaşlar telefonuma 1 gb hafıza kartı aldım.yalnız bir sorun var.video kayıt yapınca video görüntüleri kesik veya donuk çok yavaş kaydetiyor.64 mb kartı taktığım da bu sorun ortadan kalkıyor.arkdaşlar bu telefon 1 gb hafızayı kaldıramıyormu yada hafıza kartındamı var bir problem.veya bu video programını düzgün çalıştıran bir program varmı?.ilginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekürler.
1 gb hafıza kartının markası
mmc mobile dual 1.8/3.3v
turbo ıı
1 gb hafıza kartının markası
mmc mobile dual 1.8/3.3v
turbo ıı

