N-gage Qdsi Olan Arkadaşlara Sesleniyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xrz

Üye
    Konu Sahibi
N-gage Qdsi Olan Arkadaşlara Sesleniyorum
Arkadaşlar bildiğiniz üzere bazı n-gage oyunlarında titreşim var ama classicte böye bişey yok bunun için bir yama yapıyorum olursa sizlerle paylaşacağım fakat N-gage QD'si olanlardan bir file manager ile Z:/system/libs/vbrdrv.dll dosyasını alıp buraya upload etmeleri gerekiyor
Şimdiden teşekkürler
 

chawush

Üye
walla QD serviste bi kaç gün sonra ancak yollayabilirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt