xrz
Üye
N-gage Qdsi Olan Arkadaşlara Sesleniyorum
Arkadaşlar bildiğiniz üzere bazı n-gage oyunlarında titreşim var ama classicte böye bişey yok bunun için bir yama yapıyorum olursa sizlerle paylaşacağım fakat N-gage QD'si olanlardan bir file manager ile Z:/system/libs/vbrdrv.dll dosyasını alıp buraya upload etmeleri gerekiyor
Şimdiden teşekkürler
Şimdiden teşekkürler
