N-Gage Qd Gameboy Oyunları Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wpp_00

Üye
    Konu Sahibi
N-Gage Qd Gameboy Oyunları Yardım
selam beyler bende n-gage qd var ve nimetlerinden yararlanmak istiyorum. forumda gameboy oyunları n-gage qdde oynanıyor diey bi konu okudum. vbagxi falan kurun telefona diyordu. indirdim .sis uzantılıydı unmakesisle apps şeklinde çevirdim telefona attım. program telefonda gözüküyor buraya kadar bi sıkıntı yokta benim sorun şu. dosya yöneticisyle oyunu e:vamp(bunun gibi bişiydi sanırsam) neyse oraya atın diyordu dosya yöneticisiyle öyle bi klasör göremedim :D bi n-gage qd kullanıcısı varsa aydınlatabilir mi beni :D teşekkür ettim şimdiden kolay gelsin.
edit : kayıt olmak falan gerekiyor mu bu vbagx için. ordan bişey mi yapıcaz.
edit2 : klasör işini hallettim kendim klasör açtım vampent/gbaroom diye içine attım oyunu telefonu açtım vbagxde gözüktü direk tıkladım oyuna açıldı fakat yazılar kötüydü :S onu nası halledebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sonsuz_eziyet ve adana_li_asik
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt