Müjde: Championship Manager 2009 [s60v3]

Sponsorlu Bağlantılar

hereklitoz

hereklitoz

Üye
kardeş hiç bu taktikler hakında bilgin varmı eğer bildiğiniz püf noktalar varsa paylaşırmısınız
 


kral7

kral7

Üye
türkçe olmazsa kimse ilgilenmez bunla
 

harunegit

Üye
kardes bu oyunun 176-208 ekran boyutu yok mu??
olsa süper olur.
şimdiden teşekür ederim.
 

emre baba 13

Üye
eyw kardeş mükemmel
 
egemen3223

egemen3223

Üye
Harikasın muhteşem paylaşım
 
hereklitoz

hereklitoz

Üye
kardeş bunda menejer profili eskisinde olduğu gibi kaydedilemiyor sekiz sezon oynuyorsun bitiyor yada ben yanlış biliyorum
 

malikasit

Üye
kardes 176 lık ne zaman cıkacak
 

mali_3420

Üye
saol
ama türkçesini merakla bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

saol
ama türkçesini merakla bekliyorum ne zamn gelio*??????????????:sn:
 

eragon132

Üye
çok teşşekürler
 

mertcetinkaya

Üye
6630 da calışıo mu

--------------- Ekleme ---------------

6630 a oluo mu
 
furkan_gul_44

furkan_gul_44

Üye
Teşekkürler
 

tolkien34

Üye
save yapmıyo neden !!!!
 

R6N4LD1NH6

Üye
v2 v2 v2:D v2 istiyoruz artık:D
 
cyberboogey

cyberboogey

Üye
emeğine sağlık.
 

serıc

Üye
n70 te çalışmıyor
 
JuweLyn

JuweLyn

Üye
Türkçesi ne zaman geliyor?ve Türkiye Ligi..?
 
maestro_1903_35

maestro_1903_35

Üye
teşekkür
 

passiv€ aggressiv€

Üye
saol güzel paylaşım...
 
zafer_can

zafer_can

Üye
eline emeğine gözüne sağlık kardeşim
 
ilkomu

ilkomu

Üye
s60v3 JarResize prosundan uzantıları değiştirebilirsiniz. CM 09 u s60v2 telefonları da oynasın :)
 


Üst Alt