Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Müjde: Championship Manager 2009 [s60v3]
Sponsorlu Bağlantılar
hereklitoz
Üye
kardeş hiç bu taktikler hakında bilgin varmı eğer bildiğiniz püf noktalar varsa paylaşırmısınız
kral7
Üye
türkçe olmazsa kimse ilgilenmez bunla
harunegit
Üye
kardes bu oyunun 176-208 ekran boyutu yok mu??
olsa süper olur.
şimdiden teşekür ederim.
emre baba 13
Üye
eyw kardeş mükemmel
egemen3223
Üye
Harikasın muhteşem paylaşım
hereklitoz
Üye
kardeş bunda menejer profili eskisinde olduğu gibi kaydedilemiyor sekiz sezon oynuyorsun bitiyor yada ben yanlış biliyorum
malikasit
Üye
kardes 176 lık ne zaman cıkacak
mali_3420
Üye
saol
ama türkçesini merakla bekliyorum
--------------- Ekleme ---------------
saol
ama türkçesini merakla bekliyorum ne zamn gelio*??????????????n:
eragon132
Üye
çok teşşekürler
mertcetinkaya
Üye
6630 da calışıo mu
--------------- Ekleme ---------------
6630 a oluo mu
furkan_gul_44
Üye
Teşekkürler
tolkien34
Üye
save yapmıyo neden !!!!
R6N4LD1NH6
Üye
v2 v2 v2 v2 istiyoruz artık
cyberboogey
Üye
emeğine sağlık.
serıc
Üye
n70 te çalışmıyor
JuweLyn
Üye
Türkçesi ne zaman geliyor?ve Türkiye Ligi..?
maestro_1903_35
Üye
teşekkür
passiv€ aggressiv€
Üye
saol güzel paylaşım...
zafer_can
Üye
eline emeğine gözüne sağlık kardeşim
ilkomu
Üye
s60v3 JarResize prosundan uzantıları değiştirebilirsiniz. CM 09 u s60v2 telefonları da oynasın