Muhabbet Edelim

Sponsorlu Bağlantılar



redfoxqq

redfoxqq

Üye
Serdar Ortaç dinliyorum :(
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow ve .NeXuS.
avast

avast

Üye
Beyler :D ipod shuffle kullanan varmi
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
:islik
 
avast

avast

Üye
:D ya iyi taktim bi apple almam lazim 200 -300 verebilirim sanieim yabi okadar birikrebilirsem bi 100 de babam verir ama ipod touch a param yetmedigi icin mecbur shuffle
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
redfoxqq

redfoxqq

Üye
:D ya iyi taktim bi apple almam lazim 200 -300 verebilirim sanieim yabi okadar birikrebilirsem bi 100 de babam verir ama ipod touch a param yetmedigi icin mecbur shuffle
Paraya yazık valla :D ne özelliği var
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS. ve The Shadow
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
:D ya iyi taktim bi apple almam lazim 200 -300 verebilirim sanieim yabi okadar birikrebilirsem bi 100 de babam verir ama ipod touch a param yetmedigi icin mecbur shuffle
varya bende bir kere teknosa'ya gittim (umarım reklam dan banlanmam) tam pc alıcam bi baktım yanımda para yok :ağlarım:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow

Benzer Konular



Üst Alt