NEXUS
Üye
İlk sayfada mesajım olaydı iyiydi
Neyse iyi sohbetler size sonra gelirim yine

herkes çıktımı 
İlk sayfada mesajım olaydı iyiydi
Neyse iyi sohbetler size sonra gelirim yine

herkes çıktımı 
herkes çıktımı
![]()

hadi yav konu bulalım bi 300 mesaj daha yapalım bu konuya

sevmiyorsan neden dinliyorsunSerdar Ortaç dinliyorum![]()

Müzik zevkine bazuka sıkayımSerdar Ortaç dinliyorum![]()

Adam Malatyalı naparsın :Ssevmiyorsan neden dinliyorsun![]()
Beyleripod shuffle kullanan varmi

ben kullanmıyorumBeyleripod shuffle kullanan varmi

Adam Malatyalı naparsın :S

Takıp o zilleri beline
Takıp o zilleri beline
Atıp kederleri derine ...

Paraya yazık vallaya iyi taktim bi apple almam lazim 200 -300 verebilirim sanieim yabi okadar birikrebilirsem bi 100 de babam verir ama ipod touch a param yetmedigi icin mecbur shuffle
ne özelliği varAynenParaya yazık vallane özelliği var

100 lira shuffle sadece muzik iste ipod thouch alabilsem guzelde yada baska tavsiyeniz varmiParaya yazık vallane özelliği var
varya bende bir kere teknosa'ya gittim (umarım reklam dan banlanmam) tam pc alıcam bi baktım yanımda para yokya iyi taktim bi apple almam lazim 200 -300 verebilirim sanieim yabi okadar birikrebilirsem bi 100 de babam verir ama ipod touch a param yetmedigi icin mecbur shuffle

