Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

jöly

Üye
sağol tavsiyene uyacağım
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Salihyet

Salihyet

Üye
o filme gidin K750i olan sahneleri bulun hem filmin setini gezme şansı yakalıyomşsnz hemde K750i veriolarmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
film'le ilgili yorumlar pek iyi degildi ama
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Salihyet

Salihyet

Üye

5 Çifte Paris’e özel Da Vinci tatili, 10 kisiye Sony Ericsson K750i Katilan herkese süpriz hediyeler!

Robert Langdon ve Sophie Neveu, bir gencin Sony Ericsson telefonunu kullanarak arastirmalarinda önemli bir ipucu elde ederler. Bu sahne nerede geçmektedir?*

A) Araba Tren C) Otobüs

Da Vinci Sifresi filminde Sony Ericsson kullanilan sahneleri dikkatlice izlerseniz siz de kazanabilirsiniz! Yapmaniz gereken tek sey yukaridaki sorunun dogru sikkini ve adinizi, soyadinizi ve yasinizi aralarda birer bosluk birakarak yazip, 0505 944 19 99’a göndermek.

Mesaj gönderen 5’inci, 50’inci, 500’üncü, 5000’inci ve 50.000’inci kisiler çift kisilik Paris’te çok özel Da Vinci Tatili; 10’uncu, 100’üncü, 1000’inci, 1500’üncü, 2000’inci, 2500’üncü, 3000’inci, 3500’üncü, 4000’inci ve 4500’üncü kisiler Sony Ericsson K750i kazanacaklar. Ayrica kampanyaya katilan herkesi sürpriz hediyeler bekliyor.

Kampanya 19 Mayis – 18 Haziran 2006 tarihleri arasinca geçerlidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Ben o soruyu başta dedim aklımda tutacağım diye ... o otobüs sahnesi gelince öyle dikkatli izliyorum ki orayı acaba burda ne sorabilirler diye ben de telefonun modelini felan sorcaklar zannettim ... Çok basitmiş meğersem
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
katıl bari yarışmaya
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
yazdım gönderdim bakalım ne olcak
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
ya cnm çok sıkkın bugün.4 e kadar full etlikteyim gambro dializ merkezinde babannem var onu bekliorm eğer etlike olan maxicep kardeşlerim(ki var 2-3 tane) buluşalm onlarla ufak bi maxicep etlik buluşması düzenleyelim

canım sıkıldı yardım lütfen
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Nerdesiniz maxicep sakinleri nasılsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

jöly

Üye
ben burdayım msw sağol iyiyim sen nasılsın? :ok2:
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

tofy

Üye
bende burdayım :):):)
:):):):):)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
iOS Developer

iOS Developer

Üye
bende de...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
jöly' Alıntı:
ben burdayım msw sağol iyiyim sen nasılsın? :ok2:
Ben de iim tşkler ... neler yapıyosunuz tatil planlarınız var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
benm var bu gece gidiorm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

ben_daha_yeniyim

Üye
şşşşşttt maliye geldi nerede bu kafenin işletme belgesi gösterin bana hieeytt
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
sublieutenant

sublieutenant

Üye
boşverin oraları gelin trakyaya beyaaa..piknik yaparız hemde bi kızcık ayarlarım size ewlenirsiniz.. yaaaa:))
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
sublieutenant

sublieutenant

Üye
ooo mAd_girL ü görüyorum oralarda... hadi iyi eğlenceler** hoşçakal...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
gknky

gknky

Üye
baba ankaraya gelin alemlere akarız
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
iOS Developer

iOS Developer

Üye
gelelim be...
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
mAd_girL

mAd_girL

Üye
sublieutenant' Alıntı:
ooo mAd_girL ü görüyorum oralarda... hadi iyi eğlenceler** hoşçakal...

ben niye göremiyom orda kendimi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt