Muhabbet Cafe©

Sponsorlu Bağlantılar

ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Eywallah kardeşlerim sağolun destekleriniz için

Sattım D600 ´ü
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


darkred

darkred

Üye
abi yukaryı okumadım senin bilgilerde tel bölümünde "yoq" yazdını görünce öle yazmış bulundum ama düzelttim o postu
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
hayırlısı yawwwwwwwwww
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Babamı kafaya alıp pazar günü Balık tutmaya gideriz inşallah bi işi olmaz da gideriz yaw

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler kardeşlerim
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
SANCAR

SANCAR

Üye
reca ederiz kardes
ha bu arada bugun beni doum gunumu walla hadi bi kutllay1verin beni
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

RockFord Fosgate

Üye
ya yavuz nıye soylemedınkı babana+nıye parayı ortaya koydun yanlıs ıs yapmısın ama ıs ısten gecmıs nese takma kafana sen!!!boswer unutuyolar 2 gun sonra hep ole olur:)

AYRICA slayer kaarrdesım:))bılıyom kullanmadıgımı kasanın ıcınde sogutucu fan war thermaltake onuda mı yazacam ımzaya:))))ama sen uzulme dıye sıldım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
iyi ki Doğdun ve aramızdasın

 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 4 2006, 12&#58;01 AM) [post=270787]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya yavuz nıye soylemedınkı babana+nıye parayı ortaya koydun yanlıs ıs yapmısın ama ıs ısten gecmıs nese takma kafana sen&#33;&#33;&#33;boswer unutuyolar 2 gun sonra hep ole olur:)

AYRICA slayer kaarrdesım:))bılıyom kullanmadıgımı kasanın ıcınde sogutucu fan war thermaltake onuda mı yazacam ımzaya:))))ama sen uzulme dıye sıldım:)
[/b][/quote]

yaw baran Yaptığım hatanın bende farkındayIm.Büyük aptallık yaptım sınıfımdakiler bi telefonu 2 sene kullanıyo ben okul açılalı 3 kere telefon değiştirdim ya Bundan sonra alınca 2 seneden aşağı kullanmak yok..

Neye fayda son pişmanlık

Hayat devam ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

RockFord Fosgate

Üye
ıyıkı dogdun SANCAR kardes nıce yıllara:)
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

slayer

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 4 2006, 12&#58;01 AM) [post=270787]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
AYRICA slayer kaarrdesım:))bılıyom kullanmadıgımı kasanın ıcınde sogutucu fan war thermaltake onuda mı yazacam ımzaya:))))ama sen uzulme dıye sıldım:)
[/b][/quote]

benim PC&#39;nin kasada da CM vida + Tk kablo var
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
iiki dodun dostum beeeeeaaaaaaa hade pasta yapalım
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
msw

msw

Üye
    Konu Sahibi
Sancar mutlu yıllar ...

Arkadaşlar bugün gittim sırf Most wanted ı daha iyi oynayabilmek için titreşimli oyun kolu aldım... Titreşimli kulaklığım da wardı zaten ... ekran kartı da manyak... Oyun harika oldu yaw ... Ha bi de DVD+-RW aldım... Sırada 5+1 ses sistemi war
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Msw senin pcyi ödünç versene 1 haftalıgına
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

RockFord Fosgate

Üye
oohh hayırlı olsun gule gule oyna:)))))))
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
oyun keyfi bu sekilde yaşanır hayırlı olsun dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
darkred

darkred

Üye
msw sen olayı aşmışşsın valla bak senin nickide değiştireli.msw yerine NFSMW yapalım zaten imzayla avatarda uygun
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar

RockFord Fosgate

Üye
walla ıyı fırık darkred:))))
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Benim hiç titreşimli kolum olmadı abiler
 
  • Beğen
Tepkiler: The Pancar


Üst Alt