<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate @ Feb 4 2006, 12:01 AM) [post=270787]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya yavuz nıye soylemedınkı babana+nıye parayı ortaya koydun yanlıs ıs yapmısın ama ıs ısten gecmıs nese takma kafana sen!!!boswer unutuyolar 2 gun sonra hep ole olur
AYRICA slayer kaarrdesım

)bılıyom kullanmadıgımı kasanın ıcınde sogutucu fan war thermaltake onuda mı yazacam ımzaya

)))ama sen uzulme dıye sıldım

[/b][/quote]
yaw baran Yaptığım hatanın bende farkındayIm.Büyük aptallık yaptım sınıfımdakiler bi telefonu 2 sene kullanıyo ben okul açılalı 3 kere telefon değiştirdim ya Bundan sonra alınca 2 seneden aşağı kullanmak yok..
Neye fayda son pişmanlık
Hayat devam ediyor.