MSN Nokia S60v5 [ Dokunmatik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MSN Nokia S60v5 [ Dokunmatik
sohbet mesajı göndermek için enter tuşuna basın d-pad ihtiyacı sadece dokunmatik simgesi ve açılış ekranı + yeni isim (turbo msn messenger için değiştirildi), tam sürüm ile modded eski turbo MSN, N97 çalışır, tamamen büyük eserlern97 test, dosya çok imzalandı.



Çeviri google translate
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: hotbord_34 ve ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...