eski msn in n e giriyosun üstten kişiler sekmesine tıklayıp, en alltan bi üstte anlık ileti kişilerini kaydet diyosun . (masaüstünü seçiyosun). tekrar yeni msn adresini açıp, üstten kişiler sekmesine tıklayıp en altta, anlık ileti kişilerini al diyosun masaüstüne gelip kaydedileni seçiyosun tamam diyorsun. Bukadar..