MSN Messenger Msn ile ilgili bir sıkıntım var :)

Sponsorlu Bağlantılar

zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Msn ile ilgili bir sıkıntım var :)
sürekli bana yeni sürüm için msn adresimi açmayarak baskı yapan msnin aklına uydum hay uymaz olaydım:ehe ne yüklendi ne de açıldı tüm sürümleri tek tek denedim olmuyor ve yeni sürümü yüklemeye çalışıncada yükleme bittikten sonra hep bana hata veriyor



resmi kurumlarla yazışma içerisindeyim ceptende bazen zor oluyor nimbuzz bile idare etmiyor beni tüm belgeler bu pcde olduğu içinde laptoptan halledemiyorum

bilen varsa ALLAH rızası için yardım etsin :D
 
Tuba

Tuba

Üye
eski msn i pc den kaldırırken bi hata oluşmuş gibi ilgili dosyanın klasöründen onu sil yada msn claener ile temizle sonra yükleme yap derim :hmmm
 


Üst Alt