zaza
Üye
Msn ile ilgili bir sıkıntım var :)
sürekli bana yeni sürüm için msn adresimi açmayarak baskı yapan msnin aklına uydum hay uymaz olaydım
ne yüklendi ne de açıldı tüm sürümleri tek tek denedim olmuyor ve yeni sürümü yüklemeye çalışıncada yükleme bittikten sonra hep bana hata veriyor
resmi kurumlarla yazışma içerisindeyim ceptende bazen zor oluyor nimbuzz bile idare etmiyor beni tüm belgeler bu pcde olduğu içinde laptoptan halledemiyorum
bilen varsa ALLAH rızası için yardım etsin
ne yüklendi ne de açıldı tüm sürümleri tek tek denedim olmuyor ve yeni sürümü yüklemeye çalışıncada yükleme bittikten sonra hep bana hata veriyorresmi kurumlarla yazışma içerisindeyim ceptende bazen zor oluyor nimbuzz bile idare etmiyor beni tüm belgeler bu pcde olduğu içinde laptoptan halledemiyorum
bilen varsa ALLAH rızası için yardım etsin


