dogandoganay
Üye
Msn de sınırsız titreşim yollama
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızilkönce programı kurun sonra nnormal konusma penceresine gelin yani biriyle konusurkenki yere orda titreşim yollanan ver fln var ya orda scriptler die bişey var ona farenin sol tuşuyla bi kere basın ve ordan NudgesToolsScript e basın ordanda disable ye basın hayırlı olsun artık sınırsız titreşim yolluyabilirsiniz
--------------- Ekleme ---------------
pardon arkadaslarLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
