<div class='quotetop'>(ardadoganer @ Feb 1 2006, 05:39 PM) [post=268830]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw karar veremedik simdi kamerası cok comu kötü? yani ne biliym 6600dandamı kötü? bide seyi merak edioz mp3 kalitesi nasıl?stereomu?
esas sorun su aslında..piyasada 2.0 mp kameralı teller girgide artıyor..k750,d600 gibi modelleremi yönelsek? ama onlardada işletim sistemi yok..mp3 kalitesi bu tellere göre nasıl?
[/b][/quote]
stereo, hoparlor sesi kaliteli fakat az çıkıyor... kulaklık sesi tatmin edici...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız