site sistemini hiç beğenmedim.kullanıcı kimsenin umrunda değil.herşeyi kendinizi düşünerek yapmışsınız,bide bu sitede üye olduğunuzu düşününde o şekilde bir sistem yapın.uzay mekiğine girer gibi üyelik sistemi yapar,üstünede zorla msj yazdırmaya çalışırsanız,işte alacağınız msj da böyle olur.