'' MpTrim 2.13! '' Mp3 Ses Yükseltme Programı....

Sponsorlu Bağlantılar

sadikay653

Üye
süperrrrrrrr emeğine sağlık
 


S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
eyw. yorumlarınız için saolun maxiciler :oke:
 

forever_west

Üye
teşekkürler inşallah sony ericssona uyar
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi

ziko_23

Üye
eyvallah
 

yilmazuenal

Üye
:oke:
S€YF€TTiN;485136' Alıntı:
slm arkadaşlar benim 6300 var sesini nasıl yükseltebiliri??? yardımcı olursanız sevinirim
 

bilboga

Üye
guzel
 

LaNeT__OLSuN

Üye
tşk ler gusel
 

musaaaa

Üye
saol
 

djsoner

Üye
tşkler ellerine sağlık ustaaaa
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
eyw. yorumlarınız için saolun maxiciler
 
vg_engin

vg_engin

Üye
çok teşekkürler
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
eyw. saol :oke:
 

asortix

Üye
Ellerine sağlık.kullanıpta tavsiye edilen programlara güveniyorum. teşekkürler
 

HasSak

Üye
sağol kardeş
 

mizkut

Üye
çok güzel

--------------- Ekleme ---------------

dosya açmıyor

--------------- Ekleme ---------------

dosya açmıyor
 

cemcem62

Üye
ya benm telefonun ıcıne attım dosyayı olmuyor desteklemıyor dıyor telefonum nokia 7610
Yardım Edin PLS
 

emrecan_14

Üye
çok güzel
 

uggur

Üye
saol aga N70 e oluor mu bu ?
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
    Konu Sahibi
ya benm telefonun ıcıne attım dosyayı olmuyor desteklemıyor dıyor telefonum nokia 7610
Yardım Edin PLS

bu ve buna benzer mesajlar için cevap:

öncelikle bu proyu telefonunuza atmıyorsunuz konu başlığından da anlalışacağı üzere cep telefonlarınız için pc/bilgisayar programı....

hangi mp3ün sesini yükseltmek istiyorsanız open diyor mp3ü açıyorsunuz.:oke:

programın aşağısındaki volume kontrol yazan yere tıklıyor ve arttırıyorsunuz mp3ün sesini:sn:
 


Üst Alt