Arkadaşlar size bi ipucu vereyim en basitinden: her pc de yer alan movie maker programına sesini yüseltmek istediğiniz şarkıyı atın. ctrl+u tuş kombinasyonunu kullanarak, sesin yüksekliğini kademeli olarak ayarlayın. Şeritte sesi her yükselttiğinizde, farkı göreceksiniz, ses cizgilerinin en üst noktasını, şeridin sınırını geçmeyecek şekilde ayarlarsanız, mp3 ünüzün sesi bozulmadan yükselmiş olacaktır. Daha sonra sesi kaydedin ve mp3 farmatına çevirerek telefonunuza atın.