MP3 önerisi alınır :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MP3 önerisi alınır :)
Bir çok markanın mp3 player'i bulunmakta, fakat müziği en iyi hangisi hissettirir sizce? ne almalıyım? 100-200TL ayırabilirim buna..
veya şarkı önerisi de alınabilir -,-
 

cres557

Üye
90 tl ye nwz b163 aldım sony çok memnunum tavsiye ederim 4gb
 

Oğuzhan

Üye
apple ipod birazcık daha bütçeni artırman lazım tabi 250 tlye falan bulabilirsin
 
Sansa clip+ o fiyata fena değil 170 civarı
 
Philips GoGear Ariaz'ın eski modeli var, yenileri değil de eskisi çok iyi. İnanılmaz net sesi var, 8 GB var bende ve aşırı memnunum. Şarjı bir hafta gidiyor ortalama, bazen daha bile fazla. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Tepkiler: Oğuzhan
    Konu Sahibi
bende de GoGear var da sarmıyor artık
 

Oğuzhan

Üye
Philips GoGear Ariaz'ın eski modeli var, yenileri değil de eskisi çok iyi. İnanılmaz net sesi var, 8 GB var bende ve aşırı memnunum. Şarjı bir hafta gidiyor ortalama, bazen daha bile fazla. Kesinlikle tavsiye ederim.

bende de go gear ariaz'ın eski modeli var 3 yıldır kullanıyorum hala bir sorun yok
 

twin15

Üye
sansa clip + fiio e6 yaparsan bide rockbox kurarsan apple ipod falan fasa fiso
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...