Selam,
1- SMS ve MAİL geldiğinde aynı ses ile bildiriliyor, hatta diğer bildirimlerde (download complete, takvim hatırlatmaları gibi) aynı sesle veriliyor. Bunları farklılaştırmak mümkün mü?
2- Hazır ses demişken gelen çağrı zil sesini nasıl arttırabiliriz?